AngUisH Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 (endret) er det noen her som har dette problemet: bilen starter som en klokke og går som en klokke, men etter ca 1.5mil begynner bilen og fuske. Da stopper jeg i 1 minutt og starter op igjen og kjører 1.5 nye mil. Noe sier meg at dette er en strømbasert feil. har nettopp byttet plugger, fordelerlokk og rotor. Var ute nå og oppdaget et sort belegg på rotoren og på stiftene i fordelerlokket. Et tynt hardt sprøtt lag. Jeg skrapte det forsiktig av. Jeg har ikke testet bilen etter dette. noen som har opplevd noe lignende? Endret 5. oktober 2007 av AngUisH Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 er det noen her som har dette problemet: bilen starter som en klokke og går som en klokke, men etter ca 1.5mil begynner bilen og fuske. Da stopper jeg i 1 minutt og starter op igjen og kjører 1.5 nye mil. Noe sier meg at dette er en strømbasert feil. har nettopp byttet plugger, fordelerlokk og rotor. Var ute nå og oppdaget et sort belegg på rotoren og på stiftene i fordelerlokket. Et tynt hardt sprøtt lag. Jeg skrapte det forsiktig av. Jeg har ikke testet bilen etter dette. noen som har opplevd noe lignende? 9641608[/snapback] Jeg vil kanskje heller tro at du har ett bensinfilter som begynner å bli tett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå