Bear^ Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Du tror du har problemer? Jeg har Wii og X360 i tillegg til datamaskin og 5 retrokonsoller som skriker etter oppmerksomhet hele tiden. Jeg har ikke nok time i døgnet til å "kose" med alle "babyene" mine, noen blir neglesjert, dessverre. Huff, for en lineup: Metroid Prime 3: Corruption (Wii) Super Mario Galaxy (Wii) Half-Life 2: Orange box (PC) Mass Effect (X360) Call of Duty 4 (X360) The legend of Zelda: Phantom Hourglass (DS) Geeeep Lenke til kommentar
TronDoZY Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Heeeeey, bare send noen bortover, så skal jeg kose med dem for deg Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Heeeeey, bare send noen bortover, så skal jeg kose med dem for deg 9655102[/snapback] Trenger ikke barnehage, men om du melder deg frivelig til dagmamma stilling så skal jeg tenke over saken Lenke til kommentar
Articfare Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Yeej, den kommer på bursdagen min Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg