Gå til innhold

[X360] Halo: 4player CO-OP på Legendary

Zarge

Anbefalte innlegg

Jeg vil gjerne spiller 4player CO-OP

Jeg studerer for tiden og har kanskje ikke verdens beste tid, men klarer å få til noen timer i uken eller noe slikt. Varierer litt hvor mye jeg kan spille.

Endret av Zarge
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg vil gjerne spiller 4player CO-OP

Jeg studerer for tiden og har kanskje ikke verdens beste tid, men klarer å få til noen timer i uken eller noe slikt. Varierer litt hvor mye jeg kan spille.

9641504[/snapback]

Jeg er med. Sleng med på vennelisten din, og gi meg en melding.

Har også travel hverdag.

Gamertag i signaturen.

Lenke til kommentar
Kan man spille 4 player COOP på samme Xbox? Eller er det restriksert til 2?

9645974[/snapback]

Trur det bare er 2 player på en konsoll ja. Se i boka som følgte med Halo3 :cool:

14,15år? Vet ikke helt om vi skal sette en aldersgrense. Hva mener resten? No offence boys

Endret av Zarge
Lenke til kommentar

14,15år? Vet ikke helt om vi skal sette en aldersgrense. Hva mener resten? No offence boys

9647272[/snapback]

skjønner ikke helt hvorfor det har noe å si så lenge vi oppfører oss normalt og ikke spamer i chaten hele tiden som de fleste på vår alder gjør :ermm:

9648288[/snapback]

Er 16, Eier i alt og alle (/flex), Og aldersgrense? Så lenge de ikke hyler og roper, og vet hva de gjør så har alder ingenting å si for meg..

Lenke til kommentar

9647272[/snapback]

skjønner ikke helt hvorfor det har noe å si så lenge vi oppfører oss normalt og ikke spamer i chaten hele tiden som de fleste på vår alder gjør :ermm:

9648288[/snapback]

Er 16, Eier i alt og alle (/flex), Og aldersgrense? Så lenge de ikke hyler og roper, og vet hva de gjør så har alder ingenting å si for meg..

9649476[/snapback]

Sant det. Bare å legge til meg det

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...