Gå til innhold

www.videogamesplus.ca - VGP

Anbefalte innlegg

Ja, leser at mange her liker å handle fra VGP

Selv har jeg ingen erfaring med den, så lurte på om folk kunne liste opp fordeler og ulemper ved å bestille derfra ?

Og en ting til, hvilket bestillings alternativ velger jeg om jeg skal forhåndsbestill CoD4 derfra, og vil unngå tollen?

Credit Card (Visa/Mastercard/Amex)

PREORDER NOW PAY LATER CREDIT CARD

Cash/Money Order/Postal Order

PayPal

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Såvidt jeg vet, er det ingen ulemper med å handle fra VGP (bortsett fra at manualen er på engelsk, om du på død og liv må ha den på norsk). De har god service, og frakten tar ikke særlig lang tid.

Ut ifra alternativene du lister opp, ville jeg valgt Credit card (Visa/Mastercard/Amex) om du har tenkt å bruke et vanlig kredittkort. Er ikke helt sikker på hvordan PREORDER NOW PAY LATER CREDIT CARD fungerer i praksis, men i mine øyne er det like greit å få betalingen unnagjort med en gang :)

Toll unngår du uansett, ettersom de alltid merker forsendelsen med en verdi på 20 kanadiske dollar.

Lenke til kommentar

Dersom tollvesenet mener at prisen ikke stemmer, kan de beregne avgifter etter en pris de fastsetter ved skjønn. (I dette tilfellet er det ikke verre enn å sjekke prisen på siden deres, men du må nok regne med at de bruker den høyeste prisen de snubler over i Norge.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...