dolavsen Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 (endret) Hei Jeg har et stoort problem med følge av filen clientregistry.blob! Jeg prøver å starte CS som vanling. Plutselig så fryser det når jeg connecter en server! Og blir stående. jeg går inn i steam mappa mi, å fjerner clientregistry.blob filen. Jeg restarter steam og starter opp igjen CS det kommer opp en update. Når updaten er ferdig å jeg starter CS igjen, skjer det samme! Det fryser når jeg skal innpå en server! tilbake i steam mappa mi ser jeg at filen clientregistry.blob igjen er kommet på plass!. Det samme skjer igjen og igjen og igjen!! jeg har prøvd alt jeg kan! Det viser seg at updaten er å få clientregistry.blob på plass igjen i steam mappa mi! Det så jeg da jeg så på mappa samtidig som at det ble updatet! Plutselig poppet filen inn igjen i steam mappa!! Jeg har prøvd å slette filen når jeg kommer inn på selve CS. Da begynner ikke dataen og connecte til serveren engang!! Det bare spretter tilbake til hovedsida på CS. Har også prøvd å reinnstalere steam, men dette funker heller ikke:S Så problemet blir at uten clientregistry.blob for jeg ikke begynt med å connecte til serveren engang! Med clientregistry.blob så fryser det under innlastningen!! :S Hva skal jeg gjøre? :'( I tillegg så kommer det nå this game is currently unavailable. Try again later. Er dette noe som er galt med min data også eller er det noe med steam? Endret 5. oktober 2007 av dolavsen Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Når du reinnstalerte steam, sletta du da alle filene som hadde med steam å gjøre? Det skal fikse problemet. Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 prøv 3. parts server søke verktøy, feks ASE. All seeing Eye www.udpsoft.com/eye Lenke til kommentar
dolavsen Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2007 Når du reinnstalerte steam, sletta du da alle filene som hadde med steam å gjøre? Det skal fikse problemet. 9641676[/snapback] Jeg sette inn CD-en og valgte uninstall Counter-Strike Er det noe mere en det jeg bør gjøre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå