Bruker-104685 Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 http://gamereactor.dk/nyheder/66953/Uncharted+demo+snart/ Dette er ikke verst da, kansje både Uncharted demo og Ratchet and clank demo i bare oktober Skal nok garantert ha begge spillene Lenke til kommentar
eras Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 fuck yeah! gleder meg så sinnsykt, det og ratchet and clank kommer til å ta av=) Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Woohoo! Gleder meg sykt til denne demoen. Skal garantert ha hele spillet! Lenke til kommentar
AndreasGS Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Ohh, har alltid lurt på hvordan spillet er. Blir sikkert drit bra. Skal nesten uansett ha det! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Herlig, dette spillet ser eg veldig veldig frem til! Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Jeg dropper demo'en. Skal ha spillet uansett. Lenke til kommentar
Liquidant Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Jeg dropper demo'en. Skal ha spillet uansett. 9642072[/snapback] Ha ha, jeg tenkte det samme! Dette ser altså så fantastisk ut. Sweet fysikkmotor, fine grønne farger i motsetning til de dystre, grå og brune spillene, og tilsynelatende god historie Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Gleder meg nok like mye som resten av dere! Det her skal bli morro, uansett hvordan demoen blir skal jeg uansett ha spillet Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Dette er en tittel jeg har "med vilje" unnlatt å sniffe på, skal la det komme som en positiv overraskelse om det viser seg verdt å kjøpe Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Neste spillet på "skal kjøpes"-lista mi. Kjøper det 1.nob fra Videogamesplus Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Vel Naughty Dog svikter aldri, så dette er et sikkert kjøp uansett Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 (endret) Fant en ny video fra båtscenen på GT. KAn ikke huske å ha sett denne før. Ser veldig bra ut, men han som spiller suuuuger. Tydeligvis en som aldri har rørt en spillkontroll tidligere.Link: http://www.gametrailers.com/player/usermovies/123379.html Endret 29. oktober 2007 av Enigma123 Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Prøvde spillet på fredag, og det er absolutt et spennende spill, med sin nydelige grafikk og deilige gameplay Gleder meg til demoen! Lenke til kommentar
praystation Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Blir nok mitt neste spill ja Virker veldig variert med plattformspill-elementer, puzzles, skyteaction, bilkjøring og vannscooter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå