Fphonex Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 (endret) Fan ette 1år med hard spilling, fikk jeg "endelig" de tre røde ringene:'( så da er det vell og sende den inn da:( er det noen som vet hvor dyrt det er og sende inn xbox 360en ifra el-kjøp? har kjøpt den på lefdal, men bor i valdres, så blir så langt:( Endret 5. oktober 2007 av Fphonex Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 (endret) Du skal slippe å betale fem flate øre, det er MS som må svi Endret 5. oktober 2007 av Mala Lenke til kommentar
Fphonex Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2007 selv om jeg ikke kjøpte den på el-kjøp? garantien står altså på ms? Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 selv om jeg ikke kjøpte den på el-kjøp? garantien står altså på ms? 9641231[/snapback] Yup, ring ett nr... så kommer det noen å henter den på døra di, og noen uker senere leverer de den på døra di.. Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Selv har jeg tenkt å levere den til Elkjøp hvis jeg skulle få problemer, uten å ta turen innom MS sin support. Det er ikke MS jeg forholder meg til med problemer med 360en, det er kjøpssted. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Ville det ikke vært lettere for microsoft om de hadde med seg en ny xbox da de kom for å hente den gamle? Så satte de bare inn HD'n i den nye og tok med seg den gamle, fiksa den for så å levere den ut igjen til noen andre? Lenke til kommentar
Fphonex Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2007 rart at dei ikke gjør det sån ja... men går det an at ms betaler el-kjæp for at de sender den in? pluss, hva er det nr jeg isåfall må ringe? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 eg fikk 4 ringer i går, er ikkje det bare kable elelr noe som ikkje sitter rett i? dem sitter jo rett i :S Lenke til kommentar
Fphonex Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2007 vet ikke helt, men det er vell 3røde ringer som betyr helt død sant? Lenke til kommentar
Don_Reitan Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 3 røde= R.I.P ja... Har selv hatt det etter 9 dager, men leverte den til kjøpssted, og fikk en splitter ny en Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 3 røde= R.I.P ja... Har selv hatt det etter 9 dager, men leverte den til kjøpssted, og fikk en splitter ny en 9643536[/snapback] vilken butikk hvar det? min tok kvellden i går og min er kjøpt på spaceworld, noe mulioghet for og kansje få ny viss eg går innom med den der? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 3 røde= R.I.P ja... Har selv hatt det etter 9 dager, men leverte den til kjøpssted, og fikk en splitter ny en 9643536[/snapback] vilken butikk hvar det? min tok kvellden i går og min er kjøpt på spaceworld, noe mulioghet for og kansje få ny viss eg går innom med den der? 9643587[/snapback] Hans Xbox 360 var kun 9 dager. Det er noe helt annet. Lenke til kommentar
Jonty Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 (endret) 3 røde= R.I.P ja... Har selv hatt det etter 9 dager, men leverte den til kjøpssted, og fikk en splitter ny en 9643536[/snapback] vilken butikk hvar det? min tok kvellden i går og min er kjøpt på spaceworld, noe mulioghet for og kansje få ny viss eg går innom med den der? 9643587[/snapback] Spaceworld? Aldri i verden. Jeg fikk ikke byttet et PGR3 som ble ripet opp 2 dager etter 360 kom ut engang. De påsto at det var mitt problem og at jeg fikk kontakte MS. Endret 5. oktober 2007 av Jonty Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 ah ok... får vell venne meg til tnken på høstferie uten xbox 360en min Lenke til kommentar
Jonty Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 ah ok... får vell venne meg til tnken på høstferie uten xbox 360en min 9643637[/snapback] Pleier ikke folk bare å kjøpe en ny hos elkjøp for så levere den tilbake før 30 dagers fristen går ut? Men jeg tror nok det blir vanskelig å se personen bak disken i øya når man kommer tilbake med den etter 29 dager. Han skjønner nok hvorfor man "ikke var fornøyd"... :!: Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Tror faktisk ikkje eg hadde hatt samvittighet til det opplegget der eg altså Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå