taulen Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 (endret) Hei, jeg var så uheldig å knuse skjermen min, noen som vet hva en ny skjerm koster, eventuelt brukt ? Gawd, jeg er forbanna på meg selv, seriøst..... ahhhhhhh Reparere på verksted er vel ikke akkurat billig ? Edit: Ebay selger nye display med utstyr jeg trenger for å skifte for litt over 400 kroner, det burde gå bra Mye billigere enn jeg hadde fryktet Endret 5. oktober 2007 av _haha_ Lenke til kommentar
Bamf88 Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Hei, jeg var så uheldig å knuse skjermen min, noen som vet hva en ny skjerm koster, eventuelt brukt ? Gawd, jeg er forbanna på meg selv, seriøst..... ahhhhhhh Reparere på verksted er vel ikke akkurat billig ? Edit: Ebay selger nye display med utstyr jeg trenger for å skifte for litt over 400 kroner, det burde gå bra Mye billigere enn jeg hadde fryktet Virker som en god plan. Har en kunde som knuste sin skjerm, telefonen har nå vert på reperasjon i 4 uker, pga verkstedet venter på en del -.-, og tipper skjerm + arbeid kommer på 1000,- +! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå