stigrune92 Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 hei. tror egentli at bremselysene på nsr'n min står på hele tiden. de er skarp og de funker ikke når jeg trykker på bremsene. noen som vet av noe justering eller hvordan det skal fikses? Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Har du et multimeter så kan du måle pæra eller i lampeholderen å se etter om det er kortslutning noe sted. Lenke til kommentar
stigrune92 Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2007 fant problemet. det var en "bryter" på bakbremser pedalen som hadde hengt seg opp. men no funker ikke bremselyset på bak bremsa. hehe. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 fant problemet. det var en "bryter" på bakbremser pedalen som hadde hengt seg opp. men no funker ikke bremselyset på bak bremsa. hehe. 9643716[/snapback] Sjekk om bryteren funker da kan du gjøre med multimeter Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 sjekka om releèa er i bra stand a? Lenke til kommentar
CFM Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 sjekka om releèa er i bra stand a? 9644717[/snapback] Det er ikke noe relè til bremselys Bare bryter Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 (endret) sjekka om releèa er i bra stand a? 9644717[/snapback] Det er ikke noe relè til bremselys Bare bryter 9653544[/snapback] er det ikke releè til bremselysa? ehh, joa, er jo egnetlig litt logisk, ingen strømkrets som trenger og stoppes der... har bare hatt syykt mye lysproblemer og har bytta dioder, ledninger og dritt og møkk, og det som var feilen var at releèt hadde rustet opp under plasten.. så for meg nå er løsningen på alle elektronikk feil ett ødelagt releè :!: Endret 7. oktober 2007 av OZ-Racing Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 I biler er det vanlig med rele på bremselys, men på motorsykler er det ikke så vanlig, selv om det ikke hadde gjort noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå