Howard Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 MSI har lansert en serie hovedkort basert på de nye brikkesettene fra Nvidia med integrert grafikk. Les mer Lenke til kommentar
elf_man Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 (endret) MSI har lansert en serie hovedkort basert på de nye brikkesettene fra Nvidia med integrert grafikk. Les mer 9641039[/snapback] Jeg synes navnet på denne tråden var missledende. Jeg trodde det dreide seg om en relansering av 7xxx-serien, ikke nye hovedkort. Geforce er jo kun skjermkortdelen, Nforce er vel mere det jeg forbinder med hovedkort Edit: kanskje bare jeg som kom på det fra feil side. Så artikkelen etter å ha lest forumposten Endret 5. oktober 2007 av elf_man Lenke til kommentar
Occi Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 MSI har lansert en serie hovedkort basert på de nye brikkesettene fra Nvidia med integrert grafikk. Les mer 9641039[/snapback] Jeg synes navnet på denne tråden var missledende. Jeg trodde det dreide seg om en relansering av 7xxx-serien, ikke nye hovedkort. Geforce er jo kun skjermkortdelen, Nforce er vel mere det jeg forbinder med hovedkort Edit: kanskje bare jeg som kom på det fra feil side. Så artikkelen etter å ha lest forumposten 9641067[/snapback] Litt enig at navnet ikke var så veldig bra, men det har vel strengt tatt ikke så mye å si? Grei artikkel, oversiktelig som vanlig Lenke til kommentar
Tor-K-El Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 (endret) Lurer på om det er ver 1.3 på HDMI utg? Regner nesten med at det er 5.1 lyd ut på HDMI. Ganske greit kort for en HTPC opsett. Regner ikke med at man trenger DX10 på disse PC-en uansett. De middelklasse kortene som idag støtter DX10 gir jo ikke allverdens med ytelse. Vis jeg skal spille DX10 spill i fremtiden må jeg nok belage meg på å ha minimum noe sånn som et 8800GTS 320M. Et slikt støynivå som denne grafikkløsningen gir er ikke noe jeg vil ha i stuen. Er egentlig mer enn nok støy fra PS3en og HDD opptakeren i stereobenken som det er. Endret 5. oktober 2007 av Tor-K-El Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Lurer på om det er ver 1.3 på HDMI utg? Regner nesten med at det er 5.1 lyd ut på HDMI.9641292[/snapback] Jeg finner ikke noe info om det. Her er det MSI skriver om det beste av de fire kortene: http://global.msi.com.tw/index.php?func=newsdesc&news_no=539 Lenke til kommentar
Kimme Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Et fint lite hovedkort til en linux boks med dette innebygde grafikk kortet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå