Gå til innhold

9700pro, problemer med bf1942

Anbefalte innlegg

Har endelig fått kortet mitt, men jeg får ikke opp tekst i det hele tatt på spillet. Når jeg tar på EAsy info står det at det er et 9700 kort. Skal det ikke stå pro?

Er det noen som kan fortelle meg hva slags innstillinger det lønner seg å ha på dette kortet. Har ikke så veldig peil skjønner du :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Catalyst er ATI sin 'driverpakke' (en download som dekker de fleste ATI-kortene - på samme måte som Nvidia sine detonator-drivere)

Hent også ned ATI sitt Control Panel som gir deg muligheten til å endre en del viktige innstillinger (Antialiasing blant annet).

Lykke til med BF1942! - Hos meg kjører jeg i 1152x864-oppløsning med 2xAA og 8xAF og selv med masse action på skjermen faller frameraten sjelden under 60 fps. Ligger normalt fjellstøtt på 85 (som er skjermens Vsync i den oppløsningen) :D

Lenke til kommentar

wi xp. Men prosessoren går plutselig opp i 100% etter 2-3min spilling. Også rammen bruker da 400mb. dette er vel veldig mye? Dette begynner å irritere meg noe sinnskykt. Har byttet kabinett for å få større power, men det virket heller ikke. Blir alt bra me direktx9? eller er cpu eller ram ødelagt?

Pleace help me :cry:

Lenke til kommentar

Spillet er sinnsykt krevende, bf folka mener en pagefile på 1gb er nok

har ike gjort den større for det fikser windows selv, med mine 256mb ram så hakker det å står i hvis jeg beveger emg fort rundt og pagefilen økes hele tiden under spilling. Må kjøpe meg mer ram. Tar sikkert gått på cpun også

Lenke til kommentar

Minimumskravet på spillet er jo 450mhz og 128mb ram, 32 mb skjermkort. Jeg har jo mye mer enn dette, og jeg kan jo ikke spille det på grunn av hakking i spillet. Kan cpu'en være ødelagt? Eller er det Directx9 som jeg mangler. Pleace er det noen som kan hjelpe meg :cry::cry:

Lenke til kommentar

Har hørt det er endel problemer med pc3200 ram på hovedkortet mitt. Folk sier at det lønner seg å sette det i 333hz. Men jeg får ikke noe annet valg enn 200hz. Kan dette ha noe med at prosessoren går på 266hz. Kan disse instillingene forandres slik at jeg kan kjøre på 333hz? Må jeg da klokke opp pc'en slik at den går på 333? Må jeg da også forandre på Volten? Jeg har en 1900+ cpu, hva må jeg klokke den opp i for at dette skal gå? 2200+? Går dette, eller er det en annen måte å gjøre dette på?

Takk til alle som har hjulpet meg hittil. Kankje dere klarer å holde ut litt til? Har drevet feilsøking ca en uke, men har ikke så veldig peil :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...