Gå til innhold

Omtale av Heavenly Sword (PS3)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Grei anmeldelse, stemte veldig godt med min egen erfaring av spillet - med et unntak. Jeg merket heldigvis aldri noe til hakking under noen kampscener, selv ikke den siste på slutten hvor du skal holde fortet mot hundrevis av angripere (dette er forøvrig uten tvil den beste scenen i hele spillet).

Ellers var jeg også litt skuffet over lengden, det hele var veldig fort over, faktisk spilte jeg gjennom hele spillet på en lang fredagskveld.

Lenke til kommentar

Var en godt skrevet omtale dette, forklarende og interesang. Da jeg kom til konklusjonen bekket jeg mellom 7 og 8 på totalscoren og fikk nesten helt rett. Det er fint å lese slike omtaler der du får en kjempegod forståelse for karakteren som blir gitt.

Lenke til kommentar
Spoiler.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
...selv ikke den siste på slutten hvor du skal holde fortet mot hundrevis av angripere (dette er forøvrig uten tvil den beste scenen i hele spillet...

9640803[/snapback]

*Ehem* Legg til som spoiler, kanskje??

Lenke til kommentar

God og fyldig omtale, og i likhet med Bear^ summerte eg meg frem til ein 7`er og følte det stemte i hop med det som blei skrevet.

Blir neppe kjøpt med det samme her, da det er så mange flere titler som overkjører dette. Demoen imponerte lite også.

Lenke til kommentar

God of War serien er jo tilnærmet en klassiker og det blir mange som vil forsøke å vandre i samme fotspor som den krigserke Kratos, noen vil gjøre det med stil mens andre vil drite så på leggen at det lukter selv etter månder med vasking.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...