EmmJay Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 En vakker og illsint rødtopp med et sverd som ikke ligner grisen. Kan det bli noe bedre? Les mer Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Grei anmeldelse, stemte veldig godt med min egen erfaring av spillet - med et unntak. Jeg merket heldigvis aldri noe til hakking under noen kampscener, selv ikke den siste på slutten hvor du skal holde fortet mot hundrevis av angripere (dette er forøvrig uten tvil den beste scenen i hele spillet). Ellers var jeg også litt skuffet over lengden, det hele var veldig fort over, faktisk spilte jeg gjennom hele spillet på en lang fredagskveld. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Var en godt skrevet omtale dette, forklarende og interesang. Da jeg kom til konklusjonen bekket jeg mellom 7 og 8 på totalscoren og fikk nesten helt rett. Det er fint å lese slike omtaler der du får en kjempegod forståelse for karakteren som blir gitt. Lenke til kommentar
Liquidant Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Spoiler. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor ...selv ikke den siste på slutten hvor du skal holde fortet mot hundrevis av angripere (dette er forøvrig uten tvil den beste scenen i hele spillet... 9640803[/snapback] *Ehem* Legg til som spoiler, kanskje?? Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Er en scene du får se helt i begynnelsen av spillet også, den har også heller liten betydning for historien Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 blir nok kjøp her..men ikkje med det første..vente til det har sunket i pris..for mange AAA titler som komme i november som må kjøpest først.. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Er stor fan av God of War (hvem er ikke?) så det blir nok kjøp på meg også en gang. Mangler bare PS3en (Mener ikke maskinen er verdt det den koster i dag hvis en tenker på spillmulighetene) Lenke til kommentar
Shivan Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Har heller ikke opplevd noe merkbar hakking eller etterslep så langt. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 God og fyldig omtale, og i likhet med Bear^ summerte eg meg frem til ein 7`er og følte det stemte i hop med det som blei skrevet. Blir neppe kjøpt med det samme her, da det er så mange flere titler som overkjører dette. Demoen imponerte lite også. Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Spiller heller God of War 2 igjen om jeg vil ha slossing av denne typen, liker combat i GoW2 mye bedre. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 God of War serien er jo tilnærmet en klassiker og det blir mange som vil forsøke å vandre i samme fotspor som den krigserke Kratos, noen vil gjøre det med stil mens andre vil drite så på leggen at det lukter selv etter månder med vasking. Lenke til kommentar
Liquidant Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Klarer bare ikke å slutte og tenke på hvordan en eventuell God of War-oppfølger vil se ut. Eller er God of War 3 sikkert? Veldig god omtale, ja. Kontrollert og objektiv. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 God of War 3 er sikker ja, det er jo et av flaggskipene til Sony, tror ikke de lar Kratos seile over Hades sin sjø ennå. Lenke til kommentar
Thespaniard Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 runda nettopp spillet og slutten er bare super! Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Hmm.. står mellom dette og Ninja Gaiden akkuratt nå.. Noen som vet hva jeg burde velge? Vanskelig det her.. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Tja, litt spørs på hva du liker - HS er veldig kort, Ninja Gaiden er nok en del lenger, mye pga av vanskelighetsgraden. Jeg har begge to, tror HS er favoritten. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Ninja Gaiden. ingen tvil Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Blir sikkert til at jeg kjøper begge etterhvert.. så, spørsmålet blir vel bare hvem jeg tar først.. får se hva det blir til etterpå.. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Jeg digget Heavenly Sword men hatet Ninja Gaiden Ninja Gaiden syns jeg ble for useriøst og arkade for min del. Heavenly Sword var ett spill fullt av følelser og livlige karakterer du forelsker deg i bokstavelig talt. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 godt skrevet anmeldelse=) var et utrolig godt spill på så mange måter, men hadde et par elementer som gjorde at det ikke nådde helt til toppen dessverre.. men angrer langt ifra kjøpet 8/10.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg