total Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Hei! Var og tok ca 50 bilder i går med det Nikon D100 og til min store skuffelse får jeg ikke åpnet alle bildene etter jeg har oveført dem. Fikk frem bildene i kamera, og ser hele bildet som thumbnail på dataen, men når bildet åpnes vises kun 2-3 cm øverst av bildet, og resten er grått! Dessverre har jeg formatert minnekortet, så jeg får ikke gjort overføringen på nytt.. Noen som vet om et program som kan reparere disse bildene, evt vise dem? Prøvd å åpne de i photoshop o.l uten resultat Lenke til kommentar
dags Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 I sommer opplevde jeg det samme som deg med et Fujifilm kamera. Jeg brukte et program som heter RescuePRO som jeg faktisk fikk gratis fra SanDisk. Dette reddet 80% av de ødelagte bildene mine... Lenke til kommentar
Magpal Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Hvilket minnekort har du brukt? Lenke til kommentar
total Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2007 Jeg har ikke lenger tilgang til kameraet eller minnekortet, men lurte på om det finne bildeprogrammer som kan resturere bildene? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Tror ikke det, for dataen er jo ikke i bildet..? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå