12Anonym12 Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Hei har en Trådløs d-link DWL-G122, Jeg har brukt den hele tiden på min pc og har fungert greit. Men i går formaterte jeg og måtte da instalere driveren til det på nytt, jeg instalerte driveren som jeg måtte ha, som var på CD-en som fulgte med når jeg kjøpte d-link'en. Også kom det sån "ny maskinvare funnet". Jeg trykte på den og skulle instalere den, Men den finner ikke det den trenger for å bli instalert, Selvom CD-en står i. Noen som vet hva som er feil? Haster litt Mvh Espen. Lenke til kommentar
nifty Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Hei har en Trådløs d-link DWL-G122, Jeg har brukt den hele tiden på min pc og har fungert greit.Men i går formaterte jeg og måtte da instalere driveren til det på nytt, jeg instalerte driveren som jeg måtte ha, som var på CD-en som fulgte med når jeg kjøpte d-link'en. Også kom det sån "ny maskinvare funnet". Jeg trykte på den og skulle instalere den, Men den finner ikke det den trenger for å bli instalert, Selvom CD-en står i. Noen som vet hva som er feil? Haster litt Mvh Espen. 9640406[/snapback] Normalt må man kjøre install fra CD-en FØR man setter inn slike USB saker og ting. Kjør setup fra din CDROM FØRST ! Lenke til kommentar
12Anonym12 Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2007 Hmm, Funka ikke =/ dette gjorde jeg nå: 1.avinstalerte det 2.Tok ut D-Link'en fra usb 3.Instalerte det på nytt 4.Restarta PC-en 5.Satt i D-link'en 6.Det kom opp "Ny maskinvare funnet" 7. Trykte på den å begynte å instalere den. 8. Den finner ikke det den trenger for å bli instalert. Noen som vet Er Litt veldig kjedelig med en pc uten nett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå