Gjest HansPetter22 Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 God dag. En 2 år eldre venn av meg sa til meg, at han er homofil, ikke nok med det, men han var forelsket i meg. Jeg er ikke homofil, å vil aldri være det. Han ville vite hvor store sjangser han har, å jeg sa 10% , for jeg ville ikke si 0%, da jeg syntes litt synd på han.. Hva bør jeg gjøre? Han er jo en veldig god venn da! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 (endret) Det er bare å si det "Du liker ham som en venn, men er ikke homofil." Jeg vil tippe han forstår det. Endret 5. oktober 2007 av MrLee Lenke til kommentar
DNA Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 (endret) Hvorfor si 10%, når du ikke er homofil? Bare si at du ser på han som en venn og at du ikke er homofil. Vanskeligere er det ikke. Endret 5. oktober 2007 av DNA Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Han kommer nok ikke til a "jump your bones" hvis du sier at du bare liker han som en venn/sier at sjansene er 0%. Akkurat som om en av venninnene dine sa til deg at hun var forelsket i deg, men som du kun likte som en venn. Lenke til kommentar
Gjest Hanspetter22 Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Nei, men han tror jeg er homofil, selvom jeg sier at jeg ikke er det.. Jeg vet ikke hvorfor. Takk for svarene. Får bare si det til han, men tror han har forstått det.. Lenke til kommentar
grimsbo Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Du skrev at han VAR forelsket, da er det vell ikke noe problem? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Er dette i det hele tatt noe værre enn at ei jente sier at hun er forelsket i deg og du ikke i henne? Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Hvist dette er en god venn av deg så vet han vel at du er hetrofil. Han skjønner nok at denne forelskelsen aldri vil være gjensidig. Det er jo vondt, uansett. Men jeg tror nok at han vet det innerst inne. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Du bør i det minste rette deg, og fortelle ham at han har 0% sjangs. Det er jo ikke merkelig at han tror du er homofil, om du har fortalt ham at han har 10% sjangse på deg. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Å si at han har 10% sjangse er jo helt idiotisk å fortelle noen hvis du ikke liker dem, det blir som at ei jente skal si til en gutt at han har 10% sjangse at de blir sammen, fordi hun synes synd i han... Hvor er logikken her? Si at han ikke har sjangs å havet. Lenke til kommentar
TronDoZY Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Play "hard to get" til han blir lei Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 (endret) Play "hard to get" til han blir lei 9655739[/snapback] Haha, det verste du kan gjøre hvis du vil dempe følelsene. Har du noen gang sett en katt leke? Hvor fanatisk er ikke jakten når leken er akkurat utenfor rekkvidde? Og så glad vi blir når vi fanger leken til slutt. edit: var litt treg til å ta spøken... :!: Endret 7. oktober 2007 av Daehli Lenke til kommentar
TronDoZY Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 (endret) Play "hard to get" til han blir lei 9655739[/snapback] Haha, det verste du kan gjøre hvis du vil dempe følelsene. Har du noen gang sett en katt leke? Hvor fanatisk er ikke jakten når leken er akkurat utenfor rekkvidde? Og så glad vi blir når vi fanger leken til slutt. edit: var litt treg til å ta spøken... :!: 9656654[/snapback] Det var ingen spøk Endret 7. oktober 2007 av TronDoZY Lenke til kommentar
Q-melk2 Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Prøv homsesex da, du har jo en gylden sjangse for å se om det e gudd. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Hmm... En del morsomheter rundt dette temaet, synes jeg. Jeg synes det er ganske teit, ettersom de fleste av dere antageligvis går rundt å sier at dere respekterer homofile. Qmelk2 sitt forslag var forøvrig en av trådens beste svar. Du har sjangens til å utforske din seksualitet. Live life - take chances. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 3 innlegg er slettet, totalt useriøse ting trenger vi ikke . Lenke til kommentar
toazty Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 fysj da... greit at "alt skal prøves en gang" , men enn går ikkje å prøve alt forde om.. , jaja.. du får be kompisen din pent om å respektere din mening om hva du liker og ikke liker.. og sette litt klare regler for hva du mener osv.. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Tror vel kompisen din vet om du er hetrofil eller ikke. Men det er vel bare det å få sagt det Slik jeg ser det har han jo ikke noe å tape. Og da er det vel bedre å få sagt det, og det viser seg at du kanskje liker han også, enn at han dropper å si noe, og angrer på det resten av livet Hvis du er litt usikker på din egen legning, ville jeg ha prøvd, btw Kan jo hende at du faktisk liker det, som Q-melk2 sier Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå