Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

en venn er homofil - å forelsket i meg.

Gjest HansPetter22

Anbefalte innlegg

Gjest HansPetter22

God dag.

En 2 år eldre venn av meg sa til meg, at han er homofil, ikke nok med det, men han var forelsket i meg.

Jeg er ikke homofil, å vil aldri være det. Han ville vite hvor store sjangser han har, å jeg sa 10% , for jeg ville ikke si 0%, da jeg syntes litt synd på han..

Hva bør jeg gjøre? Han er jo en veldig god venn da!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Hanspetter22

Nei, men han tror jeg er homofil, selvom jeg sier at jeg ikke er det.. Jeg vet ikke hvorfor.

Takk for svarene. Får bare si det til han, men tror han har forstått det..

Lenke til kommentar
Play "hard to get" til han blir lei :D

9655739[/snapback]

Haha, det verste du kan gjøre hvis du vil dempe følelsene. Har du noen gang sett en katt leke? Hvor fanatisk er ikke jakten når leken er akkurat utenfor rekkvidde?

Og så glad vi blir når vi fanger leken til slutt.

edit: var litt treg til å ta spøken... :!:

Endret av Daehli
Lenke til kommentar
Play "hard to get" til han blir lei :D

9655739[/snapback]

Haha, det verste du kan gjøre hvis du vil dempe følelsene. Har du noen gang sett en katt leke? Hvor fanatisk er ikke jakten når leken er akkurat utenfor rekkvidde?

Og så glad vi blir når vi fanger leken til slutt.

edit: var litt treg til å ta spøken... :!:

9656654[/snapback]

Det var ingen spøk :ermm:

Endret av TronDoZY
Lenke til kommentar

Hmm... En del morsomheter rundt dette temaet, synes jeg. Jeg synes det er ganske teit, ettersom de fleste av dere antageligvis går rundt å sier at dere respekterer homofile.

Qmelk2 sitt forslag var forøvrig en av trådens beste svar. Du har sjangens til å utforske din seksualitet. Live life - take chances. ;)

Lenke til kommentar

Tror vel kompisen din vet om du er hetrofil eller ikke. Men det er vel bare det å få sagt det :) Slik jeg ser det har han jo ikke noe å tape. Og da er det vel bedre å få sagt det, og det viser seg at du kanskje liker han også, enn at han dropper å si noe, og angrer på det resten av livet :)

Hvis du er litt usikker på din egen legning, ville jeg ha prøvd, btw :) Kan jo hende at du faktisk liker det, som Q-melk2 sier :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...