El-Morty Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Jeg har sett en god del såkalte "presidentattentat"-filmer i det siste. Den siste jeg så var In The Line of Fire med Clint Eastwood. Kongefilm! Noen som har noen gode filmer av denne typen? Lenke til kommentar
Montag Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Har du sett filmen om likvideringen av Bush? Lenke til kommentar
TomJ Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 (endret) JFK kan være noe for deg.. Endret 5. oktober 2007 av TomJ Lenke til kommentar
El-Morty Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2007 Har du sett filmen om likvideringen av Bush? 9640402[/snapback] Nei. Har ikke sett den. Har hørt om den. Takk Lenke til kommentar
El-Morty Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2007 (endret) JFK kan være noe for deg.. 9640522[/snapback] Takk for tipset. Bestilte netopp Oliver Stone-boksen fra CDON Endret 5. oktober 2007 av El-Morty Lenke til kommentar
SkinnyT Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Har du sett The Assassination of Richard Nixon? Har ikke sett den selv, men har hørt den skal være bra.. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 En fattig "trøst", men noe å glede seg til, er jo den Spielberg-regisserte filmen Lincoln som kommer i 2009, med Liam Neeson i hovedrollen. Så får man sett på film hvordan den mest kjente presidenten i USA sin historie ble utsatt for attentat. Hjelper deg ikke særlig i skrivende stund, men er vel greit å nevne uansett. Du kan jo også gå for kune "attentat" film, da kan du se eksempelvis Bodyguard eller Hero (Ying xiong) Lenke til kommentar
El-Morty Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2007 En fattig "trøst", men noe å glede seg til, er jo den Spielberg-regisserte filmen Lincoln som kommer i 2009, med Liam Neeson i hovedrollen. Så får man sett på film hvordan den mest kjente presidenten i USA sin historie ble utsatt for attentat. 9641996[/snapback] Gleder meg til den asså Lenke til kommentar
slash Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Jeg tror "the day of the jackal" og den løst inspirerte "the jackal" burde være i tråd med det du leter etter. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Bobby var jo ein bra film. Den handlar kanskje ikkje direkte om sjølve attentatet, men likevel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå