MrQuote-on-Quote Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Stiller meg skeptisk til hvor gøy det blir å spille et slikt spill. Hva går det ut på, holde inne framover-knappen i noen timer mens du holder deg i høyrefeltet på en snorrett motorvei? Hvis ja, så tviler jeg på at det er noe for meg. Selv om det jo var veldig gøy å kjøre trailerene som har vært i de forskjellige GTA-spillene, så vil neppe lasten overleve den typen kjøring som foretas i GTA... Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 (endret) Stiller meg skeptisk til hvor gøy det blir å spille et slikt spill. Hva går det ut på, holde inne framover-knappen i noen timer mens du holder deg i høyrefeltet på en snorrett motorvei? Hvis ja, så tviler jeg på at det er noe for meg. Selv om det jo var veldig gøy å kjøre trailerene som har vært i de forskjellige GTA-spillene, så vil neppe lasten overleve den typen kjøring som foretas i GTA... 9646764[/snapback] Det som er poenget med disse spillene vet du, den gode cruisingfølelsen, ta taktiske jobbvalg og få inn så mange mil i timen som mulig mens man unngår politiet. EDIT: Norge er jo med i logoen i det minste, så det går vel an å håpe. Endret 6. oktober 2007 av -sparks- Lenke til kommentar
BMen Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Jeg må si dette spillet blir bare helt KONGE Lenke til kommentar
-stian- Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Ser at UK er med på kartet. Spennende å se om det blir ferge. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Dette ser veldig lovende ut. Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Gleeeder meg Håper det kommer snart.. Veldig snart.. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Står her et sted at det kommer ut i første kvartal 2008, håper det stemmer Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Ser at UK er med på kartet. Spennende å se om det blir ferge. 9649192[/snapback] Kanskje britisk lastesentral i Paris, containerne blir sendt med toget fra Londo til Paris. Og kanskje en campaigne med kjøring kun i UK? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 (endret) Det her kan bli bra hvis det blir godt gjennomført! Er kanskje i overkant å håpe på at Kragerø er med på kartet, men hey, lov å håpe! Endret 6. oktober 2007 av Laland Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Det andre spillet de driver å lager skal komme ut i slutten av året, så dette kommer nok i slutten av dette året, eller tidlig neste år. Var på tide at de slengte inn Euro lastebiler, og ikke de pinglete amerikanske. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Er det ikke flere lastebilspill på vei? Det virker som om folk blir like gira hver gang et slikt spill kommer, men det ender opp med å bli en ensformig flopp. Husker f.eks hvor hypp folk var før Bus Driver kom. Lenke til kommentar
wwwerner Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 (endret) Jeg tviler dessverre på at dette spillet blir så bra som det ser/høres ut som... Det ender nok opp med at man kun kan kjøre 15-20 oppdrag, (på en bestemt rute) og alle på tid... Endret 13. oktober 2007 av wwwerner Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Jeg tviler dessverre på at dette spillet blir så bra som det ser/høres ut som... Det ender nok opp med at man kun kan kjøre 15-20 oppdrag, (på en bestemt rute) og alle på tid... Håper ikke det. Håper på noe som Flight Simulator! Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 18whs Haulin blir vel det spillet som ligger nærmest euro truck, dere kan jo kikke litt på denne demoen om dere er nysgjerrige på gameplay: http://www.gamershell.com/download_15875.shtml Lenke til kommentar
GaKKE Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Dette kan vel bli meget bra men håper det ikke bare er trekkvogner og kjøre, sku gjerne ha hatt slepvogn og. Er ikke de fleste lastebil spill med semi, hvorfor ikke få inn container bil med slepvogn, eller kjerre ? Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Jeg tviler dessverre på at dette spillet blir så bra som det ser/høres ut som... Det ender nok opp med at man kun kan kjøre 15-20 oppdrag, (på en bestemt rute) og alle på tid... Det blir nok likt som de forrige lastebilspillene fra samme utvikler. Uendelig oppdrag og uendelig tid på oppdragene. GaKKE: Samme har jeg håpt på i alle år, men ser ikke ut som vi noen gang får det. Nærmeste er brukerlagde lastebiler med vogner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg