Bebeluv Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Ja, ved et uhell slettet jeg papirkurv ikonen istede for å tømme den. Så jeg lurte på åsn jeg skal få den tilbake Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Ved et uhell? Er da ikke mulig å slette papirkurven sånn uten videre vell? (1) Høyreklikk på skrivebord. (2) Gå til ny, og velg mappe. (3) kall mappen Recycle Bin.{645FF040-5081-101B-9F08-00AA002F954E} Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2007 Tusen takk jo jeg klarte å slette den ved et uhell:P Lenke til kommentar
smoke Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Kan vi nominere deg til noen pris når du klarer og slette den fortjener man det! har prøvd og renske skrivebordet men får ikke bort den! Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Kan vi nominere deg til noen pris når du klarer og slette den fortjener man det!har prøvd og renske skrivebordet men får ikke bort den! 9640844[/snapback] Fjerne: Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Jeg har gjort det 3 ganger! Det er en av de tullefeila som er med vista.. Men her er en enkelere måte en å måtte skrive inn en lang remse: Tipper du har vista da. Høyreklikk -Trykk på tilpass (nederste valget) -Se i høyre kolonne på ruten du får opp -Klikk "juster skrivebordsikoner" -Trykk på papirkurv på avkrysningsvalgene du får opp -Og vips, du har fått tilbake den forbaskede papirkurven. Lenke til kommentar
sgc Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Kan du ikke bare bruke den nye papirkurven som du la den gamle i da Lenke til kommentar
lohelle Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 (endret) *slette* leste ikke skikkelig. Endret 5. oktober 2007 av lohelle Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Kan du ikke bare bruke den nye papirkurven som du la den gamle i da 9641066[/snapback] Søke deg inn innen IT du. Lenke til kommentar
9hdoksaet4 Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Trådstarter burde skrevet at det gjelder Vista, men han er jo ikke den eneste som har klart det. Jeg gjorde det på den "harde" måten første gangen jeg gjorde det, da jeg skulle få ikonet tilbake, jeg gjenopprettet til et tidligere tidspunkt. Men jeg lærte av den episoden, og ble mer kjent med tilpasninger av bakgrunnen etter den episoden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå