MrsPowers Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Jeg holder nå på med en bachelorgrad på universitetet, men vurderer å avbryte denne for å bli veterinær etter hvert... Tingen er at jeg gjerne skulle forbedret noen av mine karakterer fra vgs Jeg mener å huske at det i fjor høst kom en ny regel om at man nå kunne forbedre karakterer i fag som f.eks. 2KJ selv om man allerede hadde karakter i 3KJ. Noen som vet om dette stemmer? Hvordan blir det å ta opp igjen fag nå som det har kommet en ny reform? Forandret pensum? Kan jeg ta opp igjen f.eks. 2MX eller det tilsvarende mattefaget? (Vet ikke hva de nye mattefagene heter?) Noen som har noen opplysninger? Søkte på nett men ble ikke særlig klok... Hilsen rådvill... Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Ta en telefon til en eller annen videregående skole. Få pensum fra fagene, og meld deg opp som privatist. Skal ikke være verre enn det. Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Ja du kan ta 2kjemi selv om du har hatt 3kj, det gamle mattefaget gjelder fortsatt, tok det i hvert fall sist vår, lykke til Lenke til kommentar
Litek89 Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Når det kommer til matten så vil jeg anbefale deg å ta den nå siden det er siste året for reform 94 Så sikkert en del kurs som faller vekk når kunskapsløftet trer igjennom! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå