MistaPi Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Da har jeg også hoppet i det. Bestilte meg nettopp 40GB versjonen sammen med 2 spill, Resistance og Heavenly Sword. Har ferie neste uke så det passer bra. Hmm.. kanskje jeg skal bestile meg noen blu-ray filmer også. Noen billige steder som anbefales? Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 (endret) Da har jeg også hoppet i det. Bestilte meg nettopp 40GB versjonen sammen med 2 spill, Resistance og Heavenly Sword.Har ferie neste uke så det passer bra. Hmm.. kanskje jeg skal bestile meg noen blu-ray filmer også. Noen billige steder som anbefales? Playx.no dersom 199kr kan kategoriseres som billig. Ingen porto og toll (er dansk butikk, forkledd som norsk). Ellers er den billigste fysiske butikken jeg vet om Platekompaniet, der de har filmer for 219 kr, men utvalget begrenser seg til 3-4 filmer.. Endret 14. oktober 2007 av Geofrank Lenke til kommentar
LarsBarstad Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 (endret) Jeg har kjøpt endel filmer fra EzyDvd, greit utvalg og priser. Filmene merkes med $10 AU og går rett gjennom tollen. Pris inkl porto er rundt 200,- når Australsk moms er trukket fra. OBS, priser i Australske dollar ikke US$. EDIT: Er det ikke frakt på kr 59,- per ordre hos PlayX? Lars Endret 14. oktober 2007 av LarsBarstad Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Jeg bestilt noen filmer fra hidefdvd.com, har lest at de i likhet med blant annet VGP merker den med lavere sum for deg. Noen flere som kan bekrefte det? Lenke til kommentar
gorber Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 play.com har endel filmer under 200-lappen. Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Axelmusic.com er bra Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 all snakken om ps3 gjør meg deppa:( bytte låner min en uke mot min kamerats xbox 360.. savner den allerede:( Lenke til kommentar
rikkmund Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 all snakken om ps3 gjør meg deppa:( bytte låner min en uke mot min kamerats xbox 360.. savner den allerede:( Omvendt hos meg. Kjøpte meg en Ps3 for en ukesiden, mens 360en er på reperasjon. Har brukt kanskje 30 minutter på maskinen. Er jo ingenting den kan by på foruten Blu-Ray. Gud hvor jeg savner min kjære 360... Spill som Halo 3, Pgr4, Pes08 demo og masse annet snacks går meg hus forbi, mens en og annen halvbra tittel er å finne på Eu-store. Muligens bruktmarked neste, bare å vurdere om hvorvidt selve Blu-ray enheten er alene verdt pengene. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Snart ny tv i hus, så da blir det kanskje en PS3 når MGS kommer. Da får jeg ihvertfall brukt hdmi porten Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Jeg bestilt noen filmer fra hidefdvd.com, har lest at de i likhet med blant annet VGP merker den med lavere sum for deg. Noen flere som kan bekrefte det? er salg hos amazon.com nå på disney blu-ray filmer. Kjøp 1 få nr 2 gratis. blir ca 170 kroner inkuldert frakt. For to stykker. Pirates of the caribian, Apocalypto osv Buy 1 get 1 free Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 er salg hos amazon.com nå på disney blu-ray filmer. Kjøp 1 få nr 2 gratis. blir ca 170 kroner inkuldert frakt. For to stykker. Pirates of the caribian, Apocalypto osvBuy 1 get 1 free det kommer opp prisen for 2stk i handlevogna da Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 det kommer opp prisen for 2stk i handlevogna da Checkout baby hvis du skal ha flere en to så husk på 200,- grensa. Kjøp 2 av 2 omgangen Lenke til kommentar
ak50224 Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Så man må checke out for å få rabatten? så man bare betaler for en? Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Så man må checke out for å få rabatten? så man bare betaler for en? yessir. Dette er noe BDA gruppen har satt igang , haha alle major reatailerne i usa kjører heftige blu-ray salg nå og http://eproductwars.com/dvd/index.cfm ppp-owning babies :!: Lenke til kommentar
ak50224 Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Andre steder enn amazon man kan fikse billig blue ray? Da gjerne noen titler de ikke selger billig på amazon. ? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 www.hidefdvd.com har rimelige priser syn eg. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Til alle dere som kjøper Blu-ray filmer fra utlandet, har dere utenlandske PS3er? Fordi det er vel soner på blu-ray spilleren til PS3...? Lenke til kommentar
Nordmoen Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Hvordan er det med norsk tekst osv på sånne utelandske bestillinger? Mener å ha sett en butikk hvor du kunne velge sone. Lenke til kommentar
AtomicMoog Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Til alle dere som kjøper Blu-ray filmer fra utlandet, har dere utenlandske PS3er? Fordi det er vel soner på blu-ray spilleren til PS3...? Mange av filmene er 'sonefrie'. Kjekk liste her: Link Amazon har informasjon om dette i produktbeskrivelsen. 'All Regions' er akkurat det det høres ut som. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå