Republic3D Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Hmm... kommer vel kanskje til å slå til på en 40gb PS3 da... billig Blu-Ray spiller er det eneste ved denne som appelerer til meg. Men når det er sagt, synes jeg det er meget merkelig at de fjerner 2 USB porter og minnekortleseren. Disse to komponentene tror jeg ikke sparer Sony mer enn 50 kr å fjerne. EE/GS chippen er en helt annen sak, da den sannsynligvis er dyrere. Å fjerne USB portene og minnekort leseren tror jeg bare er gjort for å skape avstand til toppmodellen. Litt synd i og med at jeg trenger begge deler. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 (endret) Jupp. De har nok fjernet minnekort leseren og 2 USB porter for at det skal vises på konsollene at den er av den billige typen. Ikke fordi besparelsen er så særlig mange dollar. Er nok det nye hovedkortet som er noe billigere å lage. Men er ikke noe tvil om at man får mye for pengene! Kjempe blu-ray spiller, dvd oppskalering og ps3 spill!! Endret 6. oktober 2007 av UrgeLoL Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Dumt spørsmål, skulle nok ha googla men kan ps3 spille av vanlige dvd-filmer? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 PS3 er også ein ypperlig DVD-spiller med veldig veldig god oppskalering, Denne følger selvfølgelig samme sone som Blu-Ray fim(spill er regionfreitt). Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Jeg skal i alle fall kjøpe meg Ps3 til 4k, og Fifa 08 og Skate <3 Gleder meg <3 Lenke til kommentar
nrøj Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Hmm... kommer vel kanskje til å slå til på en 40gb PS3 da... billig Blu-Ray spiller er det eneste ved denne som appelerer til meg. Men når det er sagt, synes jeg det er meget merkelig at de fjerner 2 USB porter og minnekortleseren. Disse to komponentene tror jeg ikke sparer Sony mer enn 50 kr å fjerne. EE/GS chippen er en helt annen sak, da den sannsynligvis er dyrere. Å fjerne USB portene og minnekort leseren tror jeg bare er gjort for å skape avstand til toppmodellen. Litt synd i og med at jeg trenger begge deler. 9651886[/snapback] vel skal man lage milioner av maskiner så er 50 spenn pr stk mye penger Lenke til kommentar
Bone Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Men.. let me get this straight.. La oss si nå at PS3 kommer til å koste 4k (uavhengig av hva Elkjøp ++ priser den til).. Nå koster PS3 6000,-.. Da får du med 60 GB, 2 spill, bakoverkompatibelt til PS2, og flere USB'er!? For da 4k, får du med 40 GB hdd, ingen spill, ikke bakoverkompatibelt, og 2 (?) USB -porter!? 4000,- + 2 spill = 5200 ++ .. da gjennstår det ca 800,- for 20 GB, bakoverkompatibelt, og flere USB -porter.. Er det da så jævlig mye billigere? Eneste "positive" er at du kanskje da slipper å betale for 2 spill du kanskje ikke skal ha!? Eller har jeg gått glipp av noe!? Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Svaret er enkelt. Har du ps2 spill kommer du til å spill dem ? Kommer du til å kjøpe ps2 spill ? 4 usb porter har du ikke bruk for, 2 er mere nok.. Hva skal du med mere egentlig. Kjekt å plugge inn et kamera eller mp3 spiller ja, men flere trenger du ikke. Er spilla i 60 gb versjonen av interesse ? 60 gb-40gb det blir opp til deg og vurdere. Ps3 kan du sette i større harddisk uten noe problem. Jeg vil kanskje si det er greit å ha 60 gb, da jeg har lagt inn endel CD-er og laster ned en god del 1080p klipp demoer osv. Men dette må du avgjøre. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Har ikke PS2, men kunne tenkt meg å prøve God of War I og II, Er klar over at man ikke trenger så mange USB'er, og at 20 GB fra eller til ikke spiller så mye rolle.. Men, det var egentlig ikke helt saken.. Slik jeg ser det, er det ikke et priskutt på 2000,- som vi kan "lures" til å tro.. det er mer 800,- i følge regnskapet mitt.. Blir det ikke slik!? Siden du faktisk får med 2 spill!? Forskjellen er at 800,- er da det som det koster å få 20 gb ekstra hdd, 2 usb'er og bakoverkompatibel.. i forhold til prisen som er nå... 6000,- ? Lenke til kommentar
Liquidant Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 (endret) Hvis du sterkt vurderer starter pack PS3 med 60 gb kan du jo sjekke SHG som selger den til 5299,- Endret 7. oktober 2007 av Liquidant Lenke til kommentar
kilik Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Ikke kjøp den. Alt for dyr. Husk også at prisen på 60 GB Starter Pack blir satt med fra 6000 til 5000 kroner på onsdag. Mulig ned mot 4500 kroner på tilbud. Du får 20 GB mer, du får bakoverkompabilitet, minnekortplass, en ekstra kontroll og 2 relativt gode spill. Med mindre man er totalt uinteressert i spillene som medfølger er det ingen tvil om at man bør velge 60 GB Starter Pack i stedet for 40 GB. Man får sikkert også solgt de to spillene til 200 kroner stykket på QXL. Når det gjelder 80/160 GB PS3 som ryktes å komme kan det være at de venter til over jul når den nye Dual Shock 3-kontrolleren kommer. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Har egentlig litt lyst på det MotorStorm, og litt smånysgjerrig på Resistance:FoM Det er bekreftet at den PS3 som vi nå kjenner til vil komme ned til 5k ? Lenke til kommentar
The1 Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Vil 60gb modellen koste rundt 5k nå kommende onsdag? For da slår jeg til Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 60 gigen i sogndal har kostet 4995kr leenge. dt var ikkje starter packen vel og merke..kun konsoll.. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 4 usb porter har du ikke bruk for, 2 er mere nok.. Hva skal du med mere egentlig. Kjekt å plugge inn et kamera eller mp3 spiller ja, men flere trenger du ikke. 9653676[/snapback] Tja, hvis vi vil spille 8 spiller e på Buzz, (helt vanlig i vorschpielsammenheng), og ha kamera tilkoblet. Så tar det 3 usbporter i dag. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 USB HUB fra 24 kr inkludert frakt. Lenke til kommentar
Opticane Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Som om det er gratis frakt til Norge.. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Syns tilbudet er flott jeg. Har Ps2 slim fra før av og kan leve med at billig utgaven av Ps3 ikke har minnekort og kun 2 usbporter. Skal ha meg en slik en etterhvert, venter bare på at MGS4 skal komme til Norge:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå