Mevon Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Er ikke bergsala svensk? Ser slik ut. http://en.wikipedia.org/wiki/Bergsala Lenke til kommentar
cravenn Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) Det fulgte med da jeg fikk min til jul, absolutt bedre å bruke med den på! Gir bedre grep og ser faktisk litt fancy ut, selv om jeg tror jeg er litt alene om å mene det. Endret 1. januar 2008 av Craves Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Nei, jeg mener også at kontrolleren er best å bruke med Wii-jacket på! Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Kan en hvilken som helst Wii eier gå til butikken og bare FÅ en Jacket? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 fikk den kontrollen og gummi greia med konsollen jeg fikk til jul.. Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 fikk den kontrollen og gummi greia med konsollen jeg fikk til jul.. samme her. Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Kan en hvilken som helst Wii eier gå til butikken og bare FÅ en Jacket? Nesten, man fyller ut skjemaet i linken i førstepost og skriver inn serienummeret til Wii-en og antalle kontroller man har. Så (skal man få) tilsendt gratis jackets. (Om serienummeret tilsier at du kjøpte Wii før jacketsene begynte å følge med (regner jeg med...)) Lenke til kommentar
Nikkopikko Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Jeg fikk med en slik når jeg kjøpte wii play med kontroll. Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Jeg fikk med en slik når jeg kjøpte wii play med kontroll. Ja, fra nå av følger de med kontrollene. Lenke til kommentar
AleXzorZ Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Jeg bestilte 2 wii jackets i slutten av oktober en gang, nesten med en gang de begynte å ta imot bestillinger. Jeg har ikke fått noe enda... Litt rart Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Jeg fikk den når jeg kjøpte wiien ! Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Jeg fikk den når jeg kjøpte wiien ! Og du kjøpte den for ikke så lenge siden? Alle Wii-er som blir kjøpt etter en eller annen dato følger det med en (eller flere?) Jackets. Btw, velkommen til forumet, lolidude. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Det følger med en wii jacket når en kjøper konsollen. Lenke til kommentar
Istapp Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Var ikke noe Remote Jacket med da jeg kjøpte min konsoll i desember. Men bestillte fra Bergsala etterpå.. Skal bli festlig å se hvor mange uker/mnd det tar før de faktisk kommer.. Lenke til kommentar
Jakos-k Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Tror de nyeste pakkene med remote's inneholder en jacket. Så dette i Tyskland i november, vet ikke om det kommer/er kommet hit though.. Lenke til kommentar
nordemoniac Skrevet 6. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2008 Jepp, alle Wii-konsollpakker og alle Wii-motes inneholder nå jackets, og en helt ny håndleddsstroppe med egen lås. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) Har enda ikke hørt noe fra dem på 2-3 månder. Er det noe annet sted hvor man faktisk kan få tak i disse? Endret 11. januar 2008 av robertaas Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) Jeg fikk den når jeg kjøpte wiien ! Og du kjøpte den for ikke så lenge siden? Alle Wii-er som blir kjøpt etter en eller annen dato følger det med en (eller flere?) Jackets. Btw, velkommen til forumet, lolidude. Tusen takk Endret 11. januar 2008 av lolidude Lenke til kommentar
abcdabcd Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Yes da, jakkene kom i posten i dag! Etter masse bestilling-tull. Bestile 1. desember, bestilte på nytt ca. 4 uker senere, og nå kom de =D =D Veldig bra tilbehør vil jeg si. Sitter godt og er behagelig, god beskyttelse. Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Jeg brukte dem i en uke eller så, men de blir sykt vonde å holde i når man er litt svett i hånda, som man blir ganske kjapt, så jeg har ikke brukt dem siden... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå