abcdabcd Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Det er gratis. What more need I say? Bestilte på lørdag. Har i alle fall noe annet nå enn julaften å se fram til. BTW, noen som har ventet en kort stund på jakkene? Mindre enn 3 uker? Anyone? Endret 3. desember 2007 av Olav93 Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Fikk dem etter fem dager, jeg... Lenke til kommentar
abcdabcd Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Fikk dem etter fem dager, jeg... Håper det går minst like fort for meg da... Noen som vet hvor Wii Jacketsa blir sendt ifra? Hvilket lager, liksom? Lenke til kommentar
abcdabcd Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Argh, i dag er det 3 uker siden jeg sendte bestilling! Enda ikke fått noen jackets! Typisk Bergsala, dårlig service! Jeg sendte mail. Lenke til kommentar
Gønn Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Jeg fikk aldri mine. Sendte mail for noen uker siden, men fikk bare noe vås til svar. Lenke til kommentar
Kaeso Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Denne jakka fulgte heldigvis med Wii'en som eg kjøpte på Elkjøp i går. Fungerar perfekt, og låsmekanismen er digg. Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Bruker dere wii jacket når dere spiller? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Har ihvertfall mine tredd på kontrollene. Folk som har vert her og spillt har ikkje klaget noe på dem. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Jeg bruker min, som var med når jeg fikk konsollen. Lenke til kommentar
TheBassMan Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Har ikke fått mine enda, jeg bestilite i NOvenmber!! Da bestilte jeg fra Nintendos norske side. Er det noe annet sted det er å bestille gratis fra?? Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Fortsatt ikke fått noen jeg heller selvom jeg bestilte for en evighet siden. Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Samme her. Bestilte i begynnelsen av desember. Lenke til kommentar
Gønn Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Kan se ut som om de sender ut til ca. hver tredje som bestiller. Bare å sende inn tre bestillinger, folkens! Lenke til kommentar
aloras Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Bestilte mine i Oktober, og fikk mine når de begynte å sende ut i November. Har dog ikke brukt dem så mye, da jeg syns det var mer behaglig å spille uten.. Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Fulgte med den jeg fikk til jul men jeg tok den av fordi den var ubehagelig å ha på, imo. Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 jeg fikk også min med til wii'en, men bruker den bare av og til.. hovedsaklig når jeg spiller wii sports, da er den veldig god! Lenke til kommentar
nordemoniac Skrevet 31. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2007 Likte de nye håndleddsstroppene som følger med nye Wii-kontrollere. Ikke bare følger det med Mote-kondom, det er også med håndleddsstroppe med lås. Lenke til kommentar
abcdabcd Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Jeg bestilte mine 1 desember, har ikke fått, sendte mail, fikk tilbakemelding om at jeg skulle vente til over nyttår. Jæ'la latinger. Minner meg om den gangen jeg vant Elite Beat Agents, og det tok en måned før jeg fikk spillet. Jeg måtte ordne levering selv, sende mail og ringe og allting Er det mulig!? Irritert... Bergsala = SH*TTY service! Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Nå er det vell ikke Bergsala som produserer wii jackets og da må de vell pent vente til de får dem tilsent fra Nintendo i Japan, USA eller hvor de får det fra. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Er ikke bergsala svensk? Bestilte omtrent på samme tid som deg Olav. Har heller ikke fått dem. Svensk Helvetes Idiot Typisk Taper Ytrings service.... Ellers går det greit? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå