Mala Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Mine låg også i kassa i dag Lenke til kommentar
@ir Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Jeg fikk også mine i går ^^ De er faktisk deilig å bruke. Lenke til kommentar
Jakos-k Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Fikk mine i dag:D Har ikke spilt med dem enda, får ta det etter leksene.. Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Ja, fikk mine i dag jeg også. Synes de var helt greie å spille med. Lenke til kommentar
Acherontic Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Fikk tre stykk i dag. Bestilte alle som ville ha fire, eller svarte dere ærlig? -_- har selv to Wiimotes, og gadd ikke be om mer enn tre. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Har kun to for øyeblikket, men eg er sikker på at eg kjem til å kjøpe ein eller to til. Derfor bestilte eg fire. Lenke til kommentar
nordemoniac Skrevet 6. november 2007 Forfatter Del Skrevet 6. november 2007 Tenkte å bestille meg noen slike idag. Er de bra å bruke når du holder kontrollen sidelengs? (som i Paper Mario) Knallbra. Den tjukke klumpen på toppen sitter som klistret i hånden. Perfekt=) Det med batteriskifting er en annen sak... Og mitt 38 i ett Maximum Impact sett ble litt kjipt å bytte til når jeg skulle spille spill. Og hva med laderen? Litt plagsomt for å sette den på plass i bordladeren (koblet til USB) når man må ta ut Wii-moten hver gang man er ferdig å spille (for å sikre at det er nok batteri til neste gang.) Menmen... sikkerhet, og komfort mens man spiller er bra... Må si jeg likte å spille med kontrollen sidelengs.. Og Metroid Prime 3 - det ble knallbra.. Var mitt siste spillinnkjøp, og jacket'ens levering kunne ikke være mer perfekt. Så, takk nintendo.. Min mote-kondom er knallbra!=) Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 (endret) Hva skjer om man velger to/tre/fire istedenfor en Wiimote? Noen som har prøvd? Jaja da var de bestilt. Endret 6. november 2007 av ekwathne Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Det er ingen problemer å bestille til flere enn du faktisk har. De kan ikke vite hvor mange wii-motes du har uansett. Selv så bestilte jeg en ekstra. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Ein kan aldri vite om ein skal kjøpe ein eller fleire kontrollar til, så det kan vere greit å ha ein eller to ekstra. Lenke til kommentar
erremuli Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Fikk mine 8(!!) i går.. HeHe.. Bestillte 2, men kom 4 pakker =P Uansett, ligger fint i hånden og ser ikke like tilbakestående ut som fryktet =) Er fornøyd! MEN: Som nevnt her før, et herk når Wiimoten skal i Laderen. Og dit må den hver natt, nå som MP3: Corruption er anskaffet =D Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Fikk også kondomene mine idag. Deilig å spille med, får se hvor lenge jeg orker Tviler på at jeg hadde betalt for de, men fikk de nå gratis. Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Etter litt mer spilling må jeg si at de var rimelig behagelige å spille med. Føltes bare litt stor og klumpete før jeg ble vandt til dem. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Jada, fikk en pakke som var for stor for postkassen i dag, det førte til at jeg måtte på posten, hadde ikke peiling på hva dette var, siden jeg hadde bestilt så mye annet på nettet. Fikk 4 "plaffe"poser (sånne man kan klemme ut lufta i) med 2 strikker rundt. Joda, var spent og åpnet den første posen, der lå det 1 Remotejacket, men etter å ha gravd lengre ned var de andre 3 også inni posen, det samme med alle, så endte jeg opp med 16 stk Jeg har 3 kontroller og bestilte 4 stk tilfelle jeg skulle kjøpe en kontroll til, men det ser ut som jeg må kjøpe en del til for å matche Remote Jacketene nå Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Hehe, skal jeg love deg trur jeg skal modifisere på 360 og PS3 kontrollen med de som er igjen Lenke til kommentar
Juke Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Kan du ikke bare pakke inn hver Wiimote i 4 stk sleeves da? Burde være godt beskyttet da i allefall. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Hehe, går nok veldig dårlig. Bare 1 er er vansklig å få på Lenke til kommentar
nordemoniac Skrevet 7. november 2007 Forfatter Del Skrevet 7. november 2007 (endret) Skjønner ikke helt hvordan en person fikk 16 Anyways, men hvorfor har ikke jeg fått de ennå? Bestilte til meg selv, og min kjæreste (som begge har Wii). Bestilte 4 til hver, just in case. Bestilte først til meg, og til henne 2 dager etter. Men hun fikk de i går. Jeg har ennå ikke fått de. Skjønner ikke helt hvorfor jeg ikke har fått dem=( Endret 7. november 2007 av nordemoniac Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå