Gå til innhold

Wii Remote Jacket I NORGE!


nordemoniac

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tenkte å bestille meg noen slike idag.

 

Er de bra å bruke når du holder kontrollen sidelengs? (som i Paper Mario)

 

Knallbra. Den tjukke klumpen på toppen sitter som klistret i hånden. Perfekt=)

 

Det med batteriskifting er en annen sak... Og mitt 38 i ett Maximum Impact sett ble litt kjipt å bytte til når jeg skulle spille spill.

 

Og hva med laderen? Litt plagsomt for å sette den på plass i bordladeren (koblet til USB) når man må ta ut Wii-moten hver gang man er ferdig å spille (for å sikre at det er nok batteri til neste gang.)

 

Menmen... sikkerhet, og komfort mens man spiller er bra... Må si jeg likte å spille med kontrollen sidelengs.. Og Metroid Prime 3 - det ble knallbra.. Var mitt siste spillinnkjøp, og jacket'ens levering kunne ikke være mer perfekt.

 

Så, takk nintendo.. Min mote-kondom er knallbra!=)

Lenke til kommentar

Jada, fikk en pakke som var for stor for postkassen i dag, det førte til at jeg måtte på posten, hadde ikke peiling på hva dette var, siden jeg hadde bestilt så mye annet på nettet. Fikk 4 "plaffe"poser (sånne man kan klemme ut lufta i) med 2 strikker rundt. Joda, var spent og åpnet den første posen, der lå det 1 Remotejacket, men etter å ha gravd lengre ned var de andre 3 også inni posen, det samme med alle, så endte jeg opp med 16 stk :p Jeg har 3 kontroller og bestilte 4 stk tilfelle jeg skulle kjøpe en kontroll til, men det ser ut som jeg må kjøpe en del til for å matche Remote Jacketene nå :ppost-126487-1194442335_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Skjønner ikke helt hvordan en person fikk 16 :ermm:

 

Anyways, men hvorfor har ikke jeg fått de ennå?

 

Bestilte til meg selv, og min kjæreste (som begge har Wii). Bestilte 4 til hver, just in case.

Bestilte først til meg, og til henne 2 dager etter.

Men hun fikk de i går. Jeg har ennå ikke fått de.

 

Skjønner ikke helt hvorfor jeg ikke har fått dem=(

Endret av nordemoniac
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...