nordemoniac Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2007 Er det mulig å bestille den nye reima nå for tiden? Jeg tror aldri jeg fikk min... Nintendo > Informasjon > Support. Står der=) Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Da har jeg bestilt også. Bestilte 3 så jeg har en i reserve ^^ Noen som vet når disse blir sendt ut? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 hadde du lest heeeelt øverst på siden du akkurat fylte ut, så står det: Vennligst fyll inn dette skjemaet så sender vi deg Wii Remote Jackets. Du må beregne opptil 3 ukers leveringstid og første leveranse finner sted i månedsskiftet oktober/november 2007. så du får sikkert i starten av november... Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Ok, takk. Hadde glemt at det stod noe øverst på det skjemaet, siden jeg fylte ut og sendte det i går. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Noen som har fått disse? Står Oktober/November på skjemaet. Tror jeg kommer til å bestille 4 stk. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Noen som har fått disse? Står Oktober/November på skjemaet. Tror jeg kommer til å bestille 4 stk. Trur mange skal ha 4 stk. sjølv om ikkje alle har fire kontrollar (bl.a. meg ). Kjem rundt månadsskifte, eller etter, altså i starten av november. Trur det siste, men kan aldri vere for sikker. Lenke til kommentar
nordemoniac Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2007 Noen som har fått disse? Står Oktober/November på skjemaet. Tror jeg kommer til å bestille 4 stk. Trur mange skal ha 4 stk. sjølv om ikkje alle har fire kontrollar (bl.a. meg ). Kjem rundt månadsskifte, eller etter, altså i starten av november. Trur det siste, men kan aldri vere for sikker. Bestilte 4 jeg och. Har dog 4 kontrollere (dama har wii med to og jeg har wii med to) Bestilte til henne også da, så kommer nye 4 stk + at vi bestilte 4 nye håndleddsstropper. Er greit å ha reserve. Og absolutt nice å bestille nå med en gang. De vil jo tross alt koste penger etterhvert. Er greit å ha noen liggende;) Lenke til kommentar
Cord Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Jeg har nå ennå ikke sett noen til mine 2... ingen som har mottatt?? Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Jeg har nå ennå ikke sett noen til mine 2... ingen som har mottatt?? Kjem sannsynlegvis i starten av november. Lenke til kommentar
Cord Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Så det høyrer opp her rett etter post... Sorry! Sikkert litt euforisk etter å ha kjøpt MP3: Corruption i dag, OG bestille Super Mario Galaxy =) Lenke til kommentar
Mortis747 Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Jeg bestilte mine for 3 uker siden ca. Så da bør jeg vell få mine (4) snart? Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Fikk mine idag. 2stk, jeg var ærlig Lenke til kommentar
nordemoniac Skrevet 6. november 2007 Forfatter Del Skrevet 6. november 2007 Flere som har fått? Er de stilige? Tynne nok til å passe i postkassa (5cm)? Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Flere som har fått? Er de stilige? Tynne nok til å passe i postkassa (5cm)? jeg har også fått. Ikke akkurat vakre, men sitter godt i hånda! Lenke til kommentar
Juke Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Fikk mine 4 i dag jeg også (og jeg har jo 4 stk kontrollere, så ingen snylting her i gården). Er meget fornøyd med dem, selv om de får håndkontrolleren til å se litt snål ut kombinert med at det blir litt mer tungvint å skifte batterier. Veldig gode å holde i, virker som jeg får mye bedre grep på kontrolleren med disse uten at de er i veien for noen av knappene, og jeg vil tro Wiimoten virkelig må slenges hardt i gulvet fra en uheldig vinkel for å få noen skader med denne beskyttelsen på. Forresten litt overrasket over den medfølgende bruksanvisningen, i og med at den kun forklarer hvordan man FJERNER beskyttelsen fra håndkontrolleren. Hvordan man tar den PÅ forblir uvisst (selv om det ikke akkurat er særlig vrient å gjette seg til det). Slik ser de ut. Lenke til kommentar
DrThomas Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Tenkte å bestille meg noen slike idag. Er de bra å bruke når du holder kontrollen sidelengs? (som i Paper Mario) Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Fikk i dag selv. Hahe, de var kule, tykkere enn forventet! Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Fekk også mine idag (4 stk.). Ikkje heilt det eg hadde forventa, men har ikkje prøvd dei enda, og kjem ikkje til å gjere det på ei stund heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå