Gå til innhold

Wii Remote Jacket I NORGE!

nordemoniac

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hadde du lest heeeelt øverst på siden du akkurat fylte ut, så står det:

Vennligst fyll inn dette skjemaet så sender vi deg Wii Remote Jackets. Du må beregne opptil 3 ukers leveringstid og første leveranse finner sted i månedsskiftet oktober/november 2007.

så du får sikkert i starten av november...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Noen som har fått disse? Står Oktober/November på skjemaet.

Tror jeg kommer til å bestille 4 stk.

Trur mange skal ha 4 stk. sjølv om ikkje alle har fire kontrollar (bl.a. meg :innocent: ).

Kjem rundt månadsskifte, eller etter, altså i starten av november. Trur det siste, men kan aldri vere for sikker.

Lenke til kommentar
Noen som har fått disse? Står Oktober/November på skjemaet.

Tror jeg kommer til å bestille 4 stk.

Trur mange skal ha 4 stk. sjølv om ikkje alle har fire kontrollar (bl.a. meg :innocent: ).

Kjem rundt månadsskifte, eller etter, altså i starten av november. Trur det siste, men kan aldri vere for sikker.

Bestilte 4 jeg och. Har dog 4 kontrollere (dama har wii med to og jeg har wii med to) Bestilte til henne også da, så kommer nye 4 stk + at vi bestilte 4 nye håndleddsstropper. Er greit å ha reserve. Og absolutt nice å bestille nå med en gang. De vil jo tross alt koste penger etterhvert. Er greit å ha noen liggende;)

Lenke til kommentar

Fikk mine 4 i dag jeg også (og jeg har jo 4 stk kontrollere, så ingen snylting her i gården).

Er meget fornøyd med dem, selv om de får håndkontrolleren til å se litt snål ut kombinert med at det blir litt mer tungvint å skifte batterier. Veldig gode å holde i, virker som jeg får mye bedre grep på kontrolleren med disse uten at de er i veien for noen av knappene, og jeg vil tro Wiimoten virkelig må slenges hardt i gulvet fra en uheldig vinkel for å få noen skader med denne beskyttelsen på. :yes:

Forresten litt overrasket over den medfølgende bruksanvisningen, i og med at den kun forklarer hvordan man FJERNER beskyttelsen fra håndkontrolleren. Hvordan man tar den PÅ forblir uvisst (selv om det ikke akkurat er særlig vrient å gjette seg til det). :)

Slik ser de ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...