Gå til innhold

Wii Remote Jacket I NORGE!

nordemoniac

Anbefalte innlegg

Lurte litt eg óg, men venter til folk har fått det. Stoler framleis ikkje heilt på det. Men skal sende mail til Nintendo om dette.

9642010[/snapback]

merkelig at Bergsala for 2 dager siden sa det ville ta ca 14 dager før de fikk de inn + ordna rutine for det. Jobber i en forhandler og snakket med Bergsala selv.

Enten er dette bogus, eller så har Bergsala fått så mange henvendelser at de har kokt opp noe kjapt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Lurte litt eg óg, men venter til folk har fått det. Stoler framleis ikkje heilt på det. Men skal sende mail til Nintendo om dette.

9642010[/snapback]

merkelig at Bergsala for 2 dager siden sa det ville ta ca 14 dager før de fikk de inn + ordna rutine for det. Jobber i en forhandler og snakket med Bergsala selv.

Enten er dette bogus, eller så har Bergsala fått så mange henvendelser at de har kokt opp noe kjapt.

9642134[/snapback]

Trur ikkje dette er svindelelns, Nintendo Noreg har sjølv linka til det, men det eg lurer på er kvifor Nintendo ikkje har bestillingsskjemaet på www.nintendo.no/ i staden for ei anna side. :hmm:

Lenke til kommentar

Formspring reklamerer jo på sine egene sider:

"Marketing campaigns - use online forms for contests, promotions, or giveaways. Quickly collect, share, and analyze collected information. "

DVS at istedet for at nintendo.no skal bruke en uke på å lage dette selv har de nok leid inn formspring for å få litt fortgang og enkelhet i alt sammen, det har trolig vært litt press fra nintendo internationalt og fra forbrukere som har kontaktet dem og spørt når dette kommer ut.

Lenke til kommentar
Det er hovedkontoret vårt i Sverige som bestemte seg for å bruke den løsningen. Webplattformen som nintendosidene er bygget opp på har ikke mulighet for å lage skjema av denne typen, så det er antageligvis derfor formspring.com blir brukt.

Dette er svaret eg fekk på mailen min. Så det er trygt likevel. Ingen grunn til mistanke om svindel e.l., dei brukte berre formspring.com fordi webplattformen ikkje har moglegheit for å lage skjema av den typen. :)

Lenke til kommentar

Bestilling allerede gjort her :D

3 jackets er vel forhåpentligvis på vei nå. En ekstra er jo alltid greit å ha.

Håper de duger, da. De må virkelig være behagelige og gi bedre grep for å kunne gjøre opp for det enormt stygge utseende :p

Lenke til kommentar

Har hadt slike silikonskin på Wiimoten og nunchuken en stund før de ble ødelagt. Problemet var at jeg måtte skrelle av skinnet vær gang jeg skulle ladde Wiimoten, så det endte med at det ble ødelagt etter kort tid. Nunhuck skinnet kasta jeg med for det irriterte meg egentlig litt.

Så jeg holder meg uten skinn, passer meg utmerket det. Wiimoten ligger godt i handa uten skinn legger jeg merke til, faktisk bedre når det ikke er noe skinn, så jeg gidder ikke bestille noe.

Lenke til kommentar

I gledesrusen bestilte jeg 4, men så innså jeg plutselig at jeg ikke kommer til å bruke dem uansett, de kommer til å bli liggende der i 5 år til jeg en dag oppdager dem i hjørnet av hylla i boden og mimres den gangen jeg bestilte dem for så å aldri bruke dem :D

Lenke til kommentar
Aldri hørt om formspring.com. Nei, dette fyller ikke jeg ut.

Venter heller til EB Games har noe info om dette. Der jeg kjøpte den.

9640241[/snapback]

Ah, herregud, jeg linket jo bare for å hjelpe dere. Gå på Nintendo sine hjemmesider, trykk "informasjon" deretter "support." Så skal dere se... Der er det link til formspring. Jeg vil jo hjelpe dere=)

Du skylder meg en unnskyldning! :nei:

Dere ALLE skylder meg en unnskyldning :mad:

Endret av nordemoniac
Lenke til kommentar
Unnskyld :<

(for kva?)

9652807[/snapback]

Folk skrev "neeh... stoler ikke på dette blabla..."

Og jeg som bare prøvde å være snill :cry:

9654386[/snapback]

Du må forstå at folk er skeptiske :) Det å gå henn å berre registrere seg med fullt namn og wii-informasjon på ei webside eg ikkje stoler på er berre dumt. Dette har absolutt ingenting med at vi ikkje stoler på deg å gjere, det har rett og slett med at nettet pr. dags dato kan vere rimlig farleg om ein ikkje passer på :)

Lenke til kommentar
Men man blir jo linket til sia fra nintendo.no så det kan jo ikke være farlig.

9654477[/snapback]

Sant nok, men det kom ikkje klart fram i byrjinga :) Då fekk vi bare ein link direkte til det onlineform greien.. Ikkje rart ein blir skeptisk då. =)

Lenke til kommentar
Men man blir jo linket til sia fra nintendo.no så det kan jo ikke være farlig.

9654477[/snapback]

Sant nok, men det kom ikkje klart fram i byrjinga :) Då fekk vi bare ein link direkte til det onlineform greien.. Ikkje rart ein blir skeptisk då. =)

9654502[/snapback]

Det er sant. ;)

Lenke til kommentar
Hey, mer enn halvparten her er tidvis datanerder, og hvem har vel ikke trykket på "free xxx" og fått virus og fanskap?

Det blir man generelt skeptisk av.

9655315[/snapback]

Har aldri trykket på sånne linker med mine egne maskiner mi men gjorde det en del med skolemaskinene for mange år siden på pur faen :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...