Gå til innhold

Wii Remote Jacket I NORGE!


nordemoniac

Anbefalte innlegg

Hei folkens!

 

Sjekk ut dette:

 

WiiJacket.jpg

 

Bestill denne hos Nintendo Norge

 

Bestilte i dag, håper det kommer snart.

Ha Wii-serienummer klart (undersiden av Wii-konsollen).

 

Legg forresten merke til at på dette bildet har håndleddsstroppen en slags "lås" rundt håndleddet. Var ikke så kraftig lås på verken den gamle "dårlige" stroppen eller den nye som ble sendt ut.

 

Lurer på om denne er med jacket?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette skal jeg ha :)

Endelig har det kommet til norge også...

edit: håper den stroppen er med også, liker ikke den som er med nå, jeg har den forsterkede versjonen, men det ser ut som om du låser fast den stroppen på bildet.

Tror denne er mer behagelig og tryggere enn den gamle versjonen.

Endret av aklla
Lenke til kommentar
Sry trådstarter, men denne ser veldig fake ut.

Viss du sender inn SerieNR til Wiien til vill han som eier servern se dette å bruke det for å få alle gratis grepene for seg selv.

9640921[/snapback]

Enig.. Særleg sidan skjemaet er laga ved hjelp av ein online skjemalager. Eg hadde no trudd at nintendo norge skulle ha såpass peiling at dei kunne ha klart å laga eit eige skjema.

Lenke til kommentar

Er 99% sikker på at dette er ren bogus, jeg bestilte den tykkere reima til mine to kontrollere og da kom infoen ut på nintendo.no. Da måtte man sende inn en epost, vill ikke fylle inn noe i det skjemaet der så lenge det ikke ligger under nintendo.no.

 

Noen burde kanskje varsle bergsala?

Lenke til kommentar

Dette er sant, bare ikke tilgjengelig i Norge ennå. Bergsala skal komme med info om dette senere, trolig bli lagt ut litt info på Nintendo.no også. Vi får vente til da.

 

Uansett, er ikke sikker på om jeg gidder å bestille slike. Ser jo...utrolig teit ut. For meg sitter wii-remoten ganske godt i hånda allerede. Men har lyst til å prøve ut dette og se om det funker. Kanskje er det mer behagelig? Det ser i alle fall ganske stygt ut, spør dere meg :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...