nordemoniac Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Hei folkens! Sjekk ut dette: Bestill denne hos Nintendo Norge Bestilte i dag, håper det kommer snart. Ha Wii-serienummer klart (undersiden av Wii-konsollen). Legg forresten merke til at på dette bildet har håndleddsstroppen en slags "lås" rundt håndleddet. Var ikke så kraftig lås på verken den gamle "dårlige" stroppen eller den nye som ble sendt ut. Lurer på om denne er med jacket? Lenke til kommentar
ballerusk Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Yay, for oss med amerikansk Wii Lenke til kommentar
aklla Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 (endret) Dette skal jeg ha Endelig har det kommet til norge også... edit: håper den stroppen er med også, liker ikke den som er med nå, jeg har den forsterkede versjonen, men det ser ut som om du låser fast den stroppen på bildet. Tror denne er mer behagelig og tryggere enn den gamle versjonen. Endret 5. oktober 2007 av aklla Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 (endret) Yay! kom fortere til Norge en jeg trodde EDIT: Skal til å fylle inn serie nr. nå å bak på maskinen så var det siste tallet i serienummeret et innruta 4 tall skal dette vere med også? Endret 5. oktober 2007 av XtaZ Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Jeg tror alle vil si de har 4 kontrollere...he he..selv om jeg tipper 90% har bare 2. AKIRA Lenke til kommentar
aklla Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Jeg tror alle vil si de har 4 kontrollere...he he..selv om jeg tipper 90% har bare 2. AKIRA 9640070[/snapback] tror det blir sendt ut ca dobbelt så mange slike som kontrollere solgt ja... men jeg har 4 kontroller, helt sant Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Aldri hørt om formspring.com. Nei, dette fyller ikke jeg ut. Venter heller til EB Games har noe info om dette. Der jeg kjøpte den. Lenke til kommentar
fUuGeL Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Ser heller ikke at dette står nevnt på nintendo.no. Bergsala sa vel at det skulle komme informasjon der om hvordan det skulle bestilles? Lukter noe svidd dette her.. Lenke til kommentar
analrytter Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Er Wii remote jacket gratis ? :> Lenke til kommentar
aspic Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Er Wii remote jacket gratis ? :> 9640356[/snapback] Lurer eg og på... Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Ja det skal ikke koste noe. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Sry trådstarter, men denne ser veldig fake ut. Viss du sender inn SerieNR til Wiien til vill han som eier servern se dette å bruke det for å få alle gratis grepene for seg selv. Lenke til kommentar
Bagge Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Meh... gidder ikke ta meg bryet. Wiikontrolleren sitter godt i hånda som det er - uten å se ut som en oppblåsbar badeleke. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Sry trådstarter, men denne ser veldig fake ut. Viss du sender inn SerieNR til Wiien til vill han som eier servern se dette å bruke det for å få alle gratis grepene for seg selv. 9640921[/snapback] Enig.. Særleg sidan skjemaet er laga ved hjelp av ein online skjemalager. Eg hadde no trudd at nintendo norge skulle ha såpass peiling at dei kunne ha klart å laga eit eige skjema. Lenke til kommentar
b_cybe Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Er 99% sikker på at dette er ren bogus, jeg bestilte den tykkere reima til mine to kontrollere og da kom infoen ut på nintendo.no. Da måtte man sende inn en epost, vill ikke fylle inn noe i det skjemaet der så lenge det ikke ligger under nintendo.no. Noen burde kanskje varsle bergsala? Lenke til kommentar
@ir Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Dette er sant, bare ikke tilgjengelig i Norge ennå. Bergsala skal komme med info om dette senere, trolig bli lagt ut litt info på Nintendo.no også. Vi får vente til da. Uansett, er ikke sikker på om jeg gidder å bestille slike. Ser jo...utrolig teit ut. For meg sitter wii-remoten ganske godt i hånda allerede. Men har lyst til å prøve ut dette og se om det funker. Kanskje er det mer behagelig? Det ser i alle fall ganske stygt ut, spør dere meg Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Står på Nintendo.no jo. Gå til Nintendo Norge > Informasjon > Support. Der linker dei til det skjemaet. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 La inn bestilling på 4 stk. eg, så har eg ihvertfall 1 ekstra. Lenke til kommentar
b_cybe Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 OK, var tydeligvis litt rask der Syntes det bare virket veldig rart at de brukte en sånn side for å registrere det men jaja, får kanskje ta å bestille 2 engang, dog har jeg ikka hat noe spesielt problemer med å miste taket enda. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Lurte litt eg óg, men venter til folk har fått det. Stoler framleis ikkje heilt på det. Men skal sende mail til Nintendo om dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå