miXer Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Heisann. Jeg har oppgradert fra ubuntu 7.04 til ubuntu 7.10 og er fornøyd så langt. Eneste "problemene" jeg har møtt på er at den plutselig kan si at et av programmene jeg holder på med har kræsjet å må lukkes, men den lukker ingenting og ingenting har kræsjet! :!: Men en av de store grunnene til at jeg oppgraderte var at jeg skulle bruke Screen and Graphics tilleget for å få til to skjermer. Men jeg finner det ikke. Vet at det skulle ligget under System -> Administrasjon -> Screen and Graphics, men det gjør det ikke. Noen som vet hvorfor det ikke ligger der? Noen som vet kommandoen for å starte programmet? Lenke til kommentar
miXer Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2007 Ingen som har vært borti dette problemet før? Ingen som kan høyreklikke på ikonet og sjekke hva oppstarterkommandoen for programmet er? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 (endret) gksu displayconfig-gtk få som kjører gutsy sikkert btw kom ny kernel i natt Endret 6. oktober 2007 av Admin'c Lenke til kommentar
miXer Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2007 takk takk! Ja, har oppdatert jeg. Var 149 oppdateringer som kom iløpet av natta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå