jayimie Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Hei, jeg skal kjøpe meg ett nytt hovedkort, og har p5b-deluxe wifi fra før. Jeg var kjempe fornøyd med dette helt til det gikk dunken. Tenkte å bestille en E6600quad samtidig. Håper på raskt svar sånn jeg kan få slengt inn en god bestilling snarest. Hvilket skal jeg velge, det må være en god klokker. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Hei, jeg skal kjøpe meg ett nytt hovedkort, og har p5b-deluxe wifi fra før. Jeg var kjempe fornøyd med dette helt til det gikk dunken. Tenkte å bestille en E6600quad samtidig. Håper på raskt svar sånn jeg kan få slengt inn en god bestilling snarest. Hvilket skal jeg velge, det må være en god klokker. 9639595[/snapback] P5k deluxe/premium er jo en vinner om du vil ha wifi igjen da! Klokker bra gjør de også Lenke til kommentar
jayimie Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2007 Funker det med p5k-e wifi?? klokker dette? jeg har ikke sånn entusiast krav! Bare at det holder mål Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Funker det med p5k-e wifi?? klokker dette? jeg har ikke sånn entusiast krav! Bare at det holder mål 9639953[/snapback] Dette funker helt fint! Klokker gjør det også Kjøpte faktisk dette hovedkortet til pappa Ikkje at han har peiling hva han fikk da. Men han måtte han ny datamaskin etter at den gamle tok kvelden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå