Celsior Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Jeg har en temp på 56 grader. Er dette for høyt med tanke på hva slags system jeg har? EDIT: Så thread'en nedenfor... Dumt av meg og åpne ny. My bad. Lenke til kommentar
Celsior Skrevet 23. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2003 ...det betyr ikke at ikke vil ha svar. Hva tror dere? Er den noe høy? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Den er kanskje litt høy, men ikke værre en normalt. Lenke til kommentar
darkfury Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 egentlig er den ikke høy til amd og være med tanke på hvor mye du i grunn har klokka den =) EDIT: liten typo Lenke til kommentar
Celsior Skrevet 30. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2003 Det er en palomino jeg har - tviler sterkt på at jeg får klokka den noe mer... Har prøvd litt forskj kombinasjoner og den konfig'en jeg har nå passer best. Noe mer OC - ergo jeg får ikke boota... Likevel det er jo litt rart da. Skulle tydeligvis venta en mnd til når jeg kjøpte CPU, og heller gått for T-bred. XP2100Palomino=Gå heller for P4! Og forresten; Er dette en lav score for mitt system?: 3DMark med DX9@9077 Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Ja synes det var litt lite. Får over 14 000 selv med en klokka xp 2200, og et klokka gf4 4200. Abit nf7 og twinmos that is Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå