DemoniZer Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 (endret) Det er mange som har klaget på komplett i det siste, det har stått stille der oppe grunnet det nye systemet.. og det ser slik ut: [YouTube]6Ob-itheNbI Endret 5. oktober 2007 av DemoniZer Lenke til kommentar
Lorentzt Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Var jo en opplysende film Lenke til kommentar
nPulz Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Et svært avansert og dyrt system det der. Nå vil det nok sikkert gå fortere ifrem tiden ang bestillinger osv, så fremst de kommer seg ajour med bestillingene. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Vel.. dette var en flott måte å kaste bort 5minutter på. Jeg må si at jeg egentlig driter i hvordan pakkene pakkes, jeg vil bare ha pakken min til rett tid, noe komplett gang på gang har feilet med å gjøre. Lenke til kommentar
nPulz Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Om du ikke klarer og legge sammen 2 og 2, så er faktisk grunnen til sen leveranse, oppkobling av nye systemet demmes, for at i framtidens pakkinger osv skal gå fortere. Lenke til kommentar
dr. Lupus Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 2 + x= 5, dere snakker om to forskjellige ting, vargaz er kun ute etter å få produktet han kjøpte så fort som mulig, du nPulz er så fascinert av filmen og løsningen komplett.no har valgt og kan ikke skjønne hvorfor vargaz skulle kunne oppfatte det anderledes. Jeg bare tipper dette selvfølgelig, ingen freudiansk diagnose er blitt forskrevet. Sikkert en stilig film, men jeg holdt ikke ut den musikken, hva var den codet til? 2 kb Speex? Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Stemmer helge, jeg gir blanke f i hvordan lagret fungere, fungerte, evnt. ikke fungerer... jeg vil bare ha varene mine levert raskt, komplett har drevet med ombygging i over et år? de har i alle fall vært trege ganske lenge... jeg kommer neppe til å bestille mer av komplett, mye pga den oppførselen de har vist når de har hatt elendige leveringstider. Komplett.no er blitt som elkjøp, lefdal og ekspert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå