Nilsen Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 The eXperience er i gang, noe forsinket, men stemningen er ikke til å ta feil av. Hva har den første dagen har bydd på? Les mer Lenke til kommentar
Nautique Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Driit kult ;D Skulle ønske jeg hadde mulighet til å komme, og en pc uten et passivt kjølt 7300GT kort.. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 ser at lanparties begynner å få ett ganske gjennomført system for rigging og lignende. gjetter meg til at mye lærdom har blitt hentet fra TG opp gjennom årene... Lenke til kommentar
On1Musha Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 blir det noe tv som i fjord da? husker hw lan 06 gikk på nrk 2 og på nett tv... kommer dette i år? Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Mener å ha lest at nrk3 skal dekke dette lanet? Kanskje det var Espen som sa det, men en eller annen plass har jeg hørt det ifra i alle fall Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Skulle ønske jeg var der... Håper dere får et fint og problemfritt lan! Lenke til kommentar
Gordion Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Mener å ha lest at nrk3 skal dekke dette lanet? 9639854[/snapback] Stemmer: http://theexperience.no/artikkel/nyhet/nrk...xperience/43973 Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Dag 1 var en morsom dag det ja Men Fredag(idag) blir nok enda morsomere med verdens sterkeste mann og overklokking Lenke til kommentar
TiduZ Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Skulle gjerne vært sammen med overklokkerne, men den gang ei.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå