grkn Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 (endret) Har en HTPC som med E2140 @ 2.66ghz som jeg prøver å få gjort stille, hvordan kan jeg kontrollere viftestøyen fra cpu vifta? Den har 4 pins tilkobling på hovedkortet. Endret 5. oktober 2007 av grkn Lenke til kommentar
Yoda211 Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Har en HTPC som med E2140 @ 2.66ghz som jeg prøver å få gjort stille, hvordan kan jeg kontrollere viftestøyen fra cpu vifta? Den har 4 pins tilkobling på hovedkortet. har du testa speedfan? det er eit lite temperatur- og viftereguleringsprogram Lenke til kommentar
grkn Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2007 Fiksa biffen med en zalman fanbuss som støtter PWM styring av 4 pins vifte®. Lenke til kommentar
Olavxxx Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 sjekk i bios også.. problemte med å overstyre viften på den måten, er at bios kan tro viften din er d.f. Men i bios er det ofte viftestyring hvor du kan angi "silent, performance, auto". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå