Dotten Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Jada. En annen morsom sak er jo at mange også ønsker at Morena Baccarin skal spille i Justice League. Men det er jo bare rykter, selv tviler jeg på at hverken Fillian eller Baccarin vil bli å finne i Justice League. Du vet sikkert dette, men Morena har vel "spilt" i tegnefilmene om Justice League der hun var stemmen til Black Canary. Ihvertfall etter det jeg har lest et annet sted. Får sjekke imdb for å være helt sikker. 9652898[/snapback] Det stemmer, Fillion har også hatt stemme (Gregory Saunders) i et par episoder Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Håper virkelig at det blir en oppfølger! Jeg synes Nathan Fillion gjorde en veldig god prestasjon i Serenity, likte han veldig godt i Pizzagjengen også! Serien Drive synes jeg også han var flink, synd serien ble kansellert .. Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 (endret) Serien / Filmen / Musikken fra filmen er bare helt himmelsk Hadde vært ekstremt bra om det kom en oppfølger... Synes Nathan Fillion er en veldig god skuespiller, og alltid når jeg ser han i en film/serie føler jeg alltid at jeg ser på noe bra Og Summer Glau (River) er så søt ^^ Endret 10. oktober 2007 av Wubbable Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Det blir jo langt i fra det samme om ikke Nathan Fililon blir med. Kommer det flere filmer så vil jeg uansett tro at mesteparten av orginalbessetningen blir med. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Jeg bumper denne litt siden jeg fant en artikkel om mulig oppfølger til Serenity her. Forøvrig står det dette om Nathan Fillion: "“It really is”, says Tudyk. “Everybody in the Firefly crew – and that includes the ones who died in the movie – are excited about the prospect of doing another”. Nathan Fillion, says Tudyk, is especially keen. “We were out a couple of weeks ago together at a party and there was a bunch of people there, and he was like ‘Oh, look we’re Browncoats”. Great to hear Fillion’s still as crazy as ever about wearing the Tightpants again." Noen som vet hvor man får tak i Firefly Collectors Edition på DVD i Norge? Lenke til kommentar
Bone Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Og Summer Glau (River) er så søt ^^ Speaking of søt, jeg må gi min stemme til Jewel Staite! Godkjent off-topic -snakk! Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Tror ikke det finnes noen Firefly CE, men std-utgaven av serien tror jeg de har på platekompaniet. Jeg kjøpte den for 199,- for noen år siden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg