Mannen med ljåen Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Hei! Jeg bor veldig langt unna Smart club, men har besøkt den i Oslo sammen med en onkel for noen år siden. Ryktet vil ha det til at du må være medlem for å få handle der, og at studenter ikke har adgang. Grunnen til det skal være at de betaler mindre moms sålenge alle kundene er med i en klubb... Jeg er nesten 100% sikker på at jeg må ha hørt feil. Så hva er greia? Lenke til kommentar
orjanos3.16 Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 http://www.smartclub.no/ Du trenger ikke være medlem lenger, men man får billigere varer hvis man er det. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2007 (endret) Kan du forklare meg hvordan det var før, og når det sluttet? Hva slags smutthull utnyttet de? Og hvorfor ikke studenter? Endret 5. oktober 2007 av Kerrigan Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Du måtte ha Smart-Club-kort for å komme inn før. Usikker på når de sluttet med det. Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Begynner å bli noen år siden de sluttet med dette. Og før når Smart Club kunn var for medlemmer hendte det at de hadde sånne "åpent for alle" dager, slik at alle kunne komme inn. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Tror aldri det var ett problem for studenter heller. Ser ikke hvor det skulle komme inn i medlemsskapsprosessen heller... Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Konseptet til SC før var å bare la medlemmer handle, så ble det slutt på det for ett år siden, så nå er alle velkommen, dog får man ikke akkurat varene så mye billigere om man er medlem, du bør ha handlet for mange tusen om du skal se at du har spart noen kroner. De har 1.5% kjøpsbonus. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Må medele at SC ikke er noe billig lengre heller, selv ikke varer som kjøpes i store kvanta. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Nei, det er mange ting de er dyre på. De er derimot ganske velasorterte på en god del ting! Lenke til kommentar
Q-tip Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Kan du forklare meg hvordan det var før, og når det sluttet? Hva slags smutthull utnyttet de? Og hvorfor ikke studenter? Hvordan i huleste skal de kunne ekskludere studenter? Det er jo bare å si at man ikke er student... Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Nei, de sporer deg på personnummeret. HAr 200 ansatte som kun ringer utdanningsinstitusjoner landet rundt for å kontrollere deg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 SmartClub definerer seg som et hentelager, ikke en butikk (ser ut omtrent som REMA). De har godt utvalg, og prisene varierer fra latterlig billig til latterlig dyrt. Som alltid: Sjekk priser før du handler!! Jeg handler mye på SmartClub, og har, med få unntak, vært fornøyd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå