Versatile Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Kan noen gi meg noen gode P4 og Amd Hovedkort? Skal vere god til overklokking og vere stabile! DDR såklart! Link hadde vert kult. Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Dette passer til Pentium 4. Jeg har det selv, og elsker det. Er perfekt til overklokking!!! :-) Lenke til kommentar
Versatile Skrevet 23. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2003 Hva med et AMD hovedkort da ? Jeg tror jeg enten skal kjøpe en intel P4 2,4 og overklokken den eller en amd XP2400. Redigert : oki, den dør bare på seg vist noe galt sjer. Har hørt så mange skrekk historier om overklokkede amd'er som har gått under av at de har brent seg. Lenke til kommentar
saphiens Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Et bra AMD hovedkort er EPoX 8RDA+!! Jeg tror jeg enten skal kjøpe en intel P4 2,4 og overklokken den eller en amd XP2400 og ikke overklokke den i og med at den dør så lett på seg... Hva bygger du den påstanden på? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå