Gå til innhold

Noen som har vært redd for "haien" i HL 1 ?

Anbefalte innlegg

ja faen, når de hopper ut og forgifter deg... "Warning, User Death imminent!"

De svarte med lange bein, som hopper etter deg? Tok frem hagla med en gang jeg hørte den ekle hylelyden dens.

Headcraps fikk jeg alltid Frysninger på ryggen av. Og ikke for å snakke om de verste. De raske zombiene som hoppet på taket. Mareritt!

Videoannonse
Annonse
De svarte med lange bein, som hopper etter deg? Tok frem hagla med en gang jeg hørte den ekle hylelyden dens.

Headcraps fikk jeg alltid Frysninger på ryggen av. Og ikke for å snakke om de verste. De raske zombiene som hoppet på taket. Mareritt!

Ja faen de skremte vettet av meg første gang i ravenholm.... jeg brukte jo opp all ammo jeg hadde på de, så satt igjen å måtte ta nesten havle ravenholm med gravitygun... Sawblade <3

Det er teoretisk mulig at HECU gjennomførte en "utryddelse" av disse artene innenfor Black Mesa. Men kan de ha utryddet noe som helst på Xen? Under TPS så ble organismer derfra frekvent teleportert til Jorden, og folk ble tvunget til å sperre seg inne i byene under millitær beskyttelse. Det var TPS som eventuelt tok knekken på jordens millitære styrker før Combine gjennomførte en total innvasjon og tok kontroll, og da sier det seg selv at det er nødt å være en overflod av arter (både kjente og ukjente) fra Xen på jorden, utenfor byene.

Syntes også det er veldig skummelt!

Hvilket dyr syntes dere er skumlest i HL2 da?

Syntes selv de "apekatt-zombiene" er skumlest. De som skriker så irriterende og høyt i Ravenholm, og som løper og klatrer og hopper og herjer..

De heter Fast-Zombies, og første gang jeg så dem ble jeg vett skremt:D Hele ravenholm var jo helt :cry:

Syntes også det er veldig skummelt!

Hvilket dyr syntes dere er skumlest i HL2 da?

Syntes selv de "apekatt-zombiene" er skumlest. De som skriker så irriterende og høyt i Ravenholm, og som løper og klatrer og hopper og herjer..

De heter Fast-Zombies, og første gang jeg så dem ble jeg vett skremt:D Hele ravenholm var jo helt :cry:

ja fy faen, jeg følte meg litt sånn

første gang de kom hoppende over taket og opp takrenna... Der stod jeg med shot-gun på 50m avstand og skøt i panikk Endret av Footy

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...