BadSmile Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Vil bare nevne at The Simpsons demo har kommet til US store nå! Jeg kan vel ikke være den eneste som synes at det ser morsomt ut Lenke til kommentar
Liquidant Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Hmm, ser at det kanskje er på tide å skaffe seg en US-account Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2007 (endret) hehe, da greide jeg demoen på 22 minutter ^^... må si sleit ;P... Men artig spill. Eneste minuset var vel at jeg synes det ble for mye fps drop, og så synes jeg at kameraet var helt på trynet. Men det er en liten mulighet at jeg kjøper spillet når det kommer ut Endret 5. oktober 2007 av BadSmile Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Må jo teste det siden det er The Simpsons Den tror nok det gjør seg bedere som TV serie Har prøvd en del av de gamle spillene og bortsett fra en morsom kommentar i ny og ne har de ikke hatt mye og by på Lenke til kommentar
Lommiss Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Laster ned nå, skal prøve imorra Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Satt det på nedlastning før jeg dro på jobb, skal teste det når jeg kommer hjem. Dette må prøves. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Endelig, fant ikke dette i går før jeg la meg. Skal laste ned når jeg kommer hjem! Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 laga meg us konto i går kveld så dette var berre fryd og gammen. Lenke til kommentar
ballerusk Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Uff, synes dette var ikke spesielt bra. Håper det er en tidlig build og at det ferdige spillet er bedre. Kameraet er dårlig og synes heller ikke grafikken er noe å juble for (varierer mellom god og last-gen) selv om alt var lagt til rette for at dette skulle være The Simpsons "in-real-life", akkurat som på TV. Nå er kanskje ikke akkurat denne banen den rette å representere spillet på, det er kun en boss-fight (samt evig-spawnende, små Krusty-roboter) og dermed får du ikke utforsket hva banen er kapabel til: Andre fiender, puzzles, karakterer, power-ups, etc. Det jeg lurer på nå er hvordan DS-versjonen er å spille, siden det er et helt annet spill. Lenke til kommentar
psino Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 *skammer seg* 55 min 40 sek på å runde demoen, klarte ikke å drepe de to aliensene jeg fant heller Grafikken er imo helt grei, 2dHD, og ga iallfall meg den ekte Simpsonfeelingen der. Kameraet er litt bob-bob. Kan stille selv, men blir jo irriterende i lengden om man må gjøre det. Det som for meg trakk ned var faktisk lydene, kanskje fordi jeg var så himlende treg til å gjennomføre banen, men syns at Homer og Bart sa det samme om og om og om igjen. Har ikke bestemt meg om jeg kommer til å kjøpe det enda, men jeg er jo Simpsons-fan, så jeg heller litt mot det å kjøpe Om jeg ikke tar feil så er det 30. okt. i statene. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Vel jeg klarte det på under 15min på første forsøk Nå som det viktigste har blitt sagt så kan jeg kanskje si litt om mine intrykk. Grafikk: Nydelig simpsonsgrafikk. Ja det ser kanskje litt udatert ut, men for meg var dette som å gå inn i en simpsonsepisode og ta kontrollen. Helt fenomenalt i den forstand. At de endelig har fått til en shadermodell som får det til å virke som TV animasjon er jo glimrende. Gameplay: Synes det var helt okay, det var gøy å fylle homer med helium og se ham fly, mens han sier med heliumstemme "I'm lighter then aiiiiir". Vil si det er potensiale for mange forskjellige spesialkrefter rundt om i verdnene, slik at det blir mer en bare slingshot og blob. Hvorfor alle slike spill skal ha 1000 collectables er bare plagsomt, siden jeg liker å klare ting 100% ender det stort sett bare med at jeg gir opp og ikke fullfører spillet grunnet det. Humor: Likte veldig godt humoren i spillet, klassisk simpsonshumor med referanser og mer, ser frem til hele spillet, og jeg vil definetivt jakte klisjèer. Konklusjon: Kjøp for min del, har egentlig vært avtalt med broderen at dette blir julespillet vårt, da det er co-op. Ble faktisk posetivt overasket over spillet, og skjelden jeg blir posetivt overasket over spill nå til dags. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Uhh... ekkelt spill, ekkel sikting, dårlig kontroll. Jeg ble kvalm veit ikke åssen jeg skulle ødelegge den andre luka på den ungen engang, klarte ikke hoppe opp med Homer. Lenke til kommentar
AndreasGS Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Nå må jeg nesten skaffe meg US konto. Lenke til kommentar
fluff Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Nei dette var noe skikkelig møkk. Lenke til kommentar
gapps3 Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 fikk ikke testet det så lenge men det auto sikte griene fungerte dårlig ... ikke særlig overbevist nei . Må si at det så penere ut enn den videoen de slapp en stund tilbake .. Lenke til kommentar
psino Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Uhh... ekkelt spill, ekkel sikting, dårlig kontroll. Jeg ble kvalm veit ikke åssen jeg skulle ødelegge den andre luka på den ungen engang, klarte ikke hoppe opp med Homer. 9641360[/snapback] Spoiler warning: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Helium-tankene kan hjelpe Ellers er det bare å gjøre det med Bart. Du kan jo hoppe opp på ting, og gli ned på luken etter å ha skutt den åpen. Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Elendig spill...Stakkars de barna som får det spillet til jul! Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Spilt gjennom demoen nå, forsåvidt greit nok. Den herlige humoren fra Simpsons var mer eller mindre ivaretatt, den virket dessverre litt "spedd ut", noe som forsåvidt er forståelig i og med at de skal fylle et helt spill med replikker. Selve gameplayet var greit nok, men veldig uengasjerende. Jeg ignorerte totalt alt av plagsomme fiender som kom i uendelig mengder, men hadde ingen problemer av den grunn. Homer var totalt ubrukelig i demoen, da det var kun Bart som faktisk kunne gjøre skade på kjempen - kjedelig. Kameraet var også helt på tryne, heldigvis kunne man styre dette selv, noe som dessverre var nødvendig alt for ofte. Alt i alt tror jeg nok jeg lar denne gli forbi i det stille, kanskje en gang på tilbud ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå