Gå til innhold

Tur til London - 7 pers.

foorex

Anbefalte innlegg

Vi er 7 kompiser som planlegger en tur til London i sammen.

Vi har lyst til å reise til påsken, men vi har litt vanskelig med å finne et hotell.

Finnes det noen steder som passer fint for studenter å bo. Eller et billig hotell.

Vi bryr oss fint lite om hvordan det ser ut og slikt, bare det ligger nærme Piccadilly Circus eller rundt det området. Prisen burde også være innenfor et aksebtabelt område.

Alle tips om hoteller eller ting vi kan gjør sammen er velkommne :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bayswater er et sentralt og ganske rimelig hotellområde i London. Det ligger i nærhet til Piccadilly, men er ikke like hektisk, og standarden er høyere enn de få hotellene som ligger midt i "gryta".

Forslag til aktiviteter (foruten "pubbing and clubbing"): markedet i Camden, Apple Store i Regent Street, London Eye, fotballkamp (vanskelig å skaffe billetter til).

Lenke til kommentar

Takk for hjelp!

Apple Store er vel en selvfølge for min del :p

Men jeg skal ned å høre med reiseselskapet nede i byen, og høre om de kan få til en god pakkeløsning for oss gutter :)

Endret av FooReXZ
Lenke til kommentar

Jeg kan foreslå dette Hostel

Har ikke bodd der selv, men har hørt at dette skal være ett bra hostel.

Hvis du skal dra ut på "clubbing", så kan det være vanskelig å komme inn på de bra stedene. Send en "lur" mail, og de setter deg opp på lista.

Ihvetfall ifølge broren min...

Lenke til kommentar
Takk for hjelp!

Apple Store er vel en selvfølge for min del :p

Men jeg skal ned å høre med reiseselskapet nede i byen, og høre om de kan få til en god pakkeløsning for oss gutter :)

9643785[/snapback]

Tok en kjapp kikk på dine innlegg på forumet, og regnet egentlig med at Apple Store allerede var planlagt ;)

Forresten er jeg tvilsom på at et reiseselskap kan finne en god deal for dere. Det er såpass enkelt å finne billige flyturer til London, og heller ikke store problemer å finne akseptable hoteller, at jeg heller ville selv i stedet for å betale et reiseselskap for jobben.

Lenke til kommentar

Hei! Jeg vil anbefale Picadilly Backpackers Hotell. Har selv vært der sammen med en kompis gjeng. Ymse kvalitet, men man tilbringer uansett ikke tiden inne på hotellet når man først er i London. Veldig billig... Tror seksmansrom var en 12 pund natta. Ligger også midt i byen. Rett ved Burger Kingen på ved picadilly.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

St. Christophers village

Dette herlige, herlige stedet! Jeg har vært i London to ganger, og bodd der hver gang. Fantastisk billig, ned i 110 kr natta, frokost inkludert. Hottub og badstu på taket, nattklubb i kjelleren, Belushi's bar i hovedetasjen, og tidenes atmosfære. En deler gjerne rom med en del andre backpackere som kommer og går (kan også bestille egne rom, men det er dyrere, og ikke fullt så gøy), og møter dermed folk fra alle verdenshjørner. Beliggenheten er upåklagelig, selv om det kanskje ikke ligger akurat i sentrum.

Living in London’ centre has you walking to the River Thames, Tower Bridge, the Tower of London, the London Dungeon, St. Paul’s Cathedral, the Tate Modern Gallery and Shakespeare’s Globe Theatre. The kind of attractions that don’t need introduction or explanation and the reasons that thousands of tourists come to London

Det er også gåavstand til Ministry of Sound om du skulle like slikt.

Lenke til kommentar

Vær forsiktig, for London har utrolig mange ELENDIGE hotell. Mange sier at du bør plusse på en stjerne på hotellet hvis du skal bo i London. Dvs at hvis du til vanlig trives på et tre-stjernes hotell, bør du velge ett med fire.

Det beste er som regel å finne en hotell-portal på internett. Det er en uavhengig side som lister opp de forskjellige hotellene man kan bo på. Her kan brukere legge inn kommentarer om hvordan de forskjellige hotellene er. Grunnen til at man bør finne en uavhengig side, er at hotell ofte pynter litt på sannheten på sin egen nettside.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...