Wild Berries Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Det er vell ikke uten grunn at det heter UPA, Uttømmende Politi Attest Det ordner seg nok, vær ærlig. For de (Politiet) vet det allerede Vennlig Hilsen W_B Lenke til kommentar
AudiFan Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2007 Det er vell ikke uten grunn at det heter UPA, Uttømmende Politi Attest Det ordner seg nok, vær ærlig. For de (Politiet) vet det allerede Vennlig Hilsen W_B Skal være ærlig da jeg skal søke på skolen. Takk for svar Wild Berries og alle andre... Lenke til kommentar
ProbioN Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Heisann. Fint du har satt et mål. Har også tenkt å bli politi om noen år. Jeg gjorde også noe dumt for noen år siden. Gikk i 7 klasse og ble tatt for naskeri og det har politi i sine registre. Lykke til! Lenke til kommentar
AudiFan Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2007 Heisann. Fint du har satt et mål. Har også tenkt å bli politi om noen år.Jeg gjorde også noe dumt for noen år siden. Gikk i 7 klasse og ble tatt for naskeri og det har politi i sine registre. Lykke til! Lykke til, til deg også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå