Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

squirting noen som har fått det til?

dynaBel

Anbefalte innlegg

Fått det til flere ganger på forskjellige jenter.

Det som er at PC musklene til dama må være ganske bra trent for og få til dette. Og squrting er noe man får til når man gir g-punkt stimulangse til dama.

Det finnes flere "teknikker" der ute om hvordan man kan gi det til en dame. Man har for eksempel White Tiger Tantra, laget av Steven P, som er 5 dvd om hvordan få en dame til og squrite.

Det som er veldig viktig er at dama er avslappet og det gjøre. Ha gjerne også masse handkler i nærheten. Det kan også føles for mange jenter at de holder på og tisse på seg, men det stemmer ikke.

Ut fra kildene og det jeg har hørt er ikke "squirt" urin i det hele tatt. Det er noe helt annet. Men det igjen, hvem bryr seg egentlig om det når man kan gi dama en utrolig behagelig opplevelse...?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Får jeg bare informere dere som tydligvis tenner på dette at "squirt" er 30% svette og 70% urin. Så kos dere gutter ;)

-Jokke

"The latest research indicates the possibility that all women produce female ejaculate, even if they are not aware of it:

• The expelled or released fluid is not urine, it is an alkaline liquid secreted by the paraurethral (alongside the urethra) glands.
  • The paraurethral glands produce an enzyme called prostatic acid phosphatase (PAP), along with prostate-specific antigen (PSA).
  • Skene's gland also produces Human Protein 1, a trait formerly believed to be unique to the male prostate.[11 "

derved ikke urin.

Jeg har aldri prøvd squrting men vil gjerne prøve. Noen jenter som har erfaringer med slikt?

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...