Gå til innhold

Level 60 warlock, skal få mount.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg brukte hele 3 dager på det questet der. Første dagen til å skaffe mats til første biten av questet. Andre dagen brukte jeg til å finne grupper til Scholomance, fikk til 2 grupper, men i begge tilfellene stakk folk etter rundt 30 min. men fikk tilslutt en i guilden (70) og en kompis, samt flere til å hjelpe meg. Dire Maul biten måtte jeg betale en lvl 70 priest til å heale og fikk også med meg en 70 rogue, 70 warlock og 60 hunter. Alt etter hvor mye av matsene du skaffer selv, men shadow potionene betalte jeg 20g for, arcanite bar rundt 10g, black dragonscale fikk jeg en lvl 40 hunter til å skinne for meg (jeg drepte mobene i the Burning Steppes) og orene farma jeg selv i the Burning Steppes. Tok lang tid, men det enkleste hadde vært å farme de i BRD. Brilliant shardene betalte jeg 60g for.Tidligere har det vært mulig å få med seg en warlock, som har gjort summoneringsbiten i Dire Maul, til å gjøre den for deg. Leste at det ikke er mulig mer, men er ikke sikker, så tok bare å kjøpte det som trengs. Du kjøper altså soul dust 150g og de andre matsene rundt 250g var det vel. Så for min del ble det rundt 500g. Håper dette hjalp deg på vei! :)

post-67322-1191553612_thumb.jpg

Endret av _Adler_
Lenke til kommentar

det er fortsatt mulig å få med en warlock som har gjort det tidligere, med mindre de har gjort om på det den siste månden.

ikke no stress å gjøre den chain der, gjorde det selv på ca 2-3 timer. bare pass på at du har alt av matrialer til de 3 siste turn in questa, jeg hadde glemt bort en av de, så det blem spam av guild chat og trade chat på leiting etter ghost mushroom.

så til dire maul, få med en lvl 70 warlock som kan spamme litt seeds, så er det fort gjort. kan hende du må kjøpe en av delene til summoning delen men det finner du ut av når du får høre hva han andre warlocken har.

totalt så kosta det meg vel ca 200g, så det var ganske billig. men gull bør ikke være noe problem på lvl 60.

guide fra wowwiki

Lenke til kommentar
Sliter med å finne [Elixir of Shadow Power]! Finner verken på AH eller hos vendor, heller finner jeg ikke [Ghost Mushroom] :/

9644584[/snapback]

etter at Limited Invulnerability Potion fikk en nerf for noen patcher tilbake har ghost mushroom hvert vansklig å oppdrive, beste er vel å betale en herbalist for å farme dem.

Lenke til kommentar

Har nå skaffet alle materialene, drar tilbake til "Burning Steppes" i morgen.

Er de ikke så, at jeg kan låne de resterende elementene av en annen Warlock som har gjort dette questet før?

Endret av pcbygger91
Lenke til kommentar

Jeg har nå levert inne de tre første questene og som det sies på denne siden http://wowmb.net/index.php?page=Dreadsteed så skal man ikke trenge å bruke noe mer penger (Ut i fra hva jeg leste i FAQ), hvis man har en venn som har gjort questet før. Har det ikke helt klart for meg hvilke quest jeg skal gjøre o.l. :dontgetit:

Er det gjort noen endringer i senere patcher?

Endret av pcbygger91
Lenke til kommentar

Ja, har skaffet stardust. Skal nå i instance for å slippe løs [imp in jar] ved en alchemy lab. Har jeg fortstått det riktig vil jeg etter dette, ikke trenge å betale noe mer om jeg finner en annen warlock som allerede har gjort questet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w

Jeg har 3 levels igjen til jeg er 60 og jeg må si jeg gleder meg ikke. Nesten sånn at jeg bare for lyst til å kjøpe riding skill og mount <_<

Endret av Slettet-PJ3x8Q2w
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...