Vidar_K Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 HJELP! Har nettopp hentet meg ny pc i deler og fått en kompis til å hjelpe meg sette den sammen. Alt virket fint helt til vi hadde innstallert windows vista ultimate 64bit og kjørt den opp et par ganger. Da kom det plutselig. Det samme skjedde istad helt plutselig. Jeg har et Asus P5N32-E/SLI Nforce 680i-SLI hovedkort med Q6600 prosessor og XFX GeForce 8800GTS skjermkort og 4x 1gb Corsair minne. Jeg plukket ut to av minnebrikkene og da ser det ut til at alt funker bra. Hva kommer dette av? Lenke til kommentar
9hdoksaet4 Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Vista trenger en oppdatering for å fungere problemfritt med 4 GB minne. Regner med du har lastet ned alle oppdateringer nå, så da blir den mer stabil. Last ned DENNE, hvis den ikke følger med oppdateringene. Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 (endret) Har skrevet en minne guide for 680i kort fra asus. Står alt du trenger og vite der. http://vip.asus.com/forum/view.aspx?id=200...SLanguage=en-us Endret 5. oktober 2007 av SNIPPSAT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå