I.A.G. Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 ....Trenger litt hjelp av deg allike vel jeg. Får ikke kontakt med noen av de jeg skal, og ingen svarer på E-mail. Du har sendt til Espen på [email protected]? Du kan jo prøve å sende han en PM her på forumet (FubarBFNO), eller evt. ringe HW-kontoret og spørre etter han (21 56 97 00). Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Har snakket med Esben nå, og NightsEnd har fått PM med instruksjoner på hvordan han kommer i kontakt med rett person. Hvis det er flere som har problemer med lignende ting, så si ifra Lenke til kommentar
NightsEnd Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Det er faktisk fikset Enderlig ferdig med bilett tinga takk for alt ! Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 (endret) Sender du uansett en mail til adressa jeg ga deg og gir beskjed om at alt er i orden? Han venter på svar Endret 24. oktober 2007 av SimDaDim Lenke til kommentar
Mato Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 er det kommet noe tall på besøkende ol ? Lenke til kommentar
NightsEnd Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 snakket med han på telefonen. Vi fikset alt, så de er klar over at det er i orden Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Kjempe bra Mato, nei, jeg har ikke hørt no antall enda. Tror det er vanskelig å få et nøyaktig tall da det var mange dagsbesøkende hver dag, pluss folk som jobbet på messer osv. Men hvor mange plasser som tilsammen var okkuperte iløpet av lanet burte det være mulig å finne ut av. Det var snakk om at vi i crewet skulle få vite dette, men har enda ikke hørt noe. Egentelig så bryr jeg meg ikke så mye selv om dette. Var akkuratt passe med folk mener jeg Lenke til kommentar
Mato Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 jeg er bare intresert i hvor mange med sitteplass og data det var der , dagsbesøkende var det vell minimalt av. Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Det var faktisk en god del dagsbesøkende innom. Var særlig stor interesse for Age of Cohan foredraget, og det var mange som var innom for standenes del også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg