endless Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 er The eXperience en stop flopp? i fjor gikk det dårlig for HWlan (dagens The eXperience) få besøkende og sponsorer som ikke var posetive etter lanet.. i år ser det ut til at dem har gjort mange av samme feil.. lite billeter solgt og en hall med plass til godt over 2000 plasser som ser tom ut når man går inn der.. i fjor var det scene og mye bråk fra anlegg og tv som sto på hele tiden så ikke deltagere fikks ove.. dem ble fort lei og dro hjem.. jeg prata selv med 2-3 av mine venner som vurdete og dra hjem allerede i morgen så fort sola står opp.. når jeg dro hørte jeg at noen hadde problemer med internett jeg håper virkelig dette er kun et rykte siden hvis man ikke klarer og lage lan til 385 stk som er et fakta tall av deltagere så burde man ikke drive med lan.. er det flere som førler at dem har fått for lite ut av The eXperience slik det er pr dags dato? norges største lan underskudd på vei til og skje? Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Jeg synes hw-lan/The eXperience flopper, men jeg liker det fordet. Men jeg skjønner ikke hvordan de kan tro at deathmetal har god underholdningsverdi på et lanparty? Lenke til kommentar
endless Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2007 Jeg synes hw-lan/The eXperience flopper, men jeg liker det fordet. Men jeg skjønner ikke hvordan de kan tro at deathmetal har god underholdningsverdi på et lanparty? 9639116[/snapback] hahaha du tenkte det du også.. sto 10 stk foran der da.. og digga det max.. men jeg tror dem var lokale gropieesss.. hehe jeg sto og rista på hodet der jeg sto bak noen kompiser som spilte helt nede i hallen.. dem banna og ropte hater scene folk så måtte jeg dra.. jeg forstår ikke at det er mlig at dem kan tillate slikt ... lager ikke semmning eller.. kunne like så godt spilt popcorn liksom.. hehe hadde vært bedre.. men men Lenke til kommentar
Remyx99 Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Syntes det var bra med metal jeg. forandring fra all trance, dance, electro, house osv. og alle standar sangene. Alle liker foskjellige ting og jeg syntes det er fint at de har variasjoner. MEN: Om dette skal være ett gaming lan? og jeg kom hit for å delta i compo, spille spill som en sport. Da syntes jeg det er feil med seneshow. For gamere er det bare en distraksjon og ett lite iritasjonmoment. Vi har kommet hit for å game, Konserter går vi på for å få show. Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 er The eXperience en stop flopp? i fjor gikk det dårlig for HWlan (dagens The eXperience) få besøkende og sponsorer som ikke var posetive etter lanet.. 9639005[/snapback] Den der tror jeg du bør kunne komme med kilde på, annet enn "noen kompiser". De fleste sponsorene som var her i fjor er her i år også. Tror ikke de hadde giddi det dersom de synes at opplegget ikke var verdt å satse på. Lenke til kommentar
endless Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2007 er The eXperience en stop flopp? i fjor gikk det dårlig for HWlan (dagens The eXperience) få besøkende og sponsorer som ikke var posetive etter lanet.. 9639005[/snapback] Den der tror jeg du bør kunne komme med kilde på, annet enn "noen kompiser". De fleste sponsorene som var her i fjor er her i år også. Tror ikke de hadde giddi det dersom de synes at opplegget ikke var verdt å satse på. 9639202[/snapback] jeg prata med MPX sjefen etter lanet han var ikke happy med hvordan ting hadde blitt gjort.. selskapet jeg jobber for var også der vi er ikke der i år jeg ser heller ikke MPX der.. så vit jeg husker.. men du kan jo rette meg opp hvis du mener jeg tar feil.. Lenke til kommentar
endless Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2007 Syntes det var bra med metal jeg. forandring fra all trance, dance, electro, house osv. og alle standar sangene. Alle liker foskjellige ting og jeg syntes det er fint at de har variasjoner. MEN: Om dette skal være ett gaming lan? og jeg kom hit for å delta i compo, spille spill som en sport. Da syntes jeg det er feil med seneshow. For gamere er det bare en distraksjon og ett lite iritasjonmoment. Vi har kommet hit for å game, Konserter går vi på for å få show. 9639179[/snapback] variasjon er bra men når det går over 45min så er det noe annet.. mulig det var litt mindre en 45min men enkelte kan det bli nok for og si det slikt jeg er posetiv til variasjon men da på en annen måte.. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Endless: Hva gjør du på LAN hvis du ikke klarer å tilrettelegge deg at det er annerledes enn hjemme? Synes det er utrolig idiotisk å komme her og syte om hver minste ting, og prøver å få dem andre til å mislike det. Tror du det blir så jævlig mye bedre av det? Nei! Kan folk skjønne at tex IKKE prøver å være et vanlig LAN. Det var maaaange fornøyde ifjor og det er jeg sikker på at det blir iår også. Det er bare det at syteungene får oppmerksomheten, ja sånne som deg Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Kritikk er også noe man burde få lov til å ytre, men denne bør være noenlunde gjennomtenkt og konstruktiv. Dette innebærer at man må ha noenlunde realistiske forventninger, og at man kommer med løsningsforslag! Endless: du tar opp flere aktuelle ting, bla.a sceneshow, antall deltagere i denne tråden. Det virker som at teX ønsker et noe bredere publikum enn kun typiske gamere/lanere, og feks kunne tilby et spennende sceneshow. Hvordan bør teX løse dette i dine øyne? Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Mange sier det er få folk her. Det er jo det- men det kommer nok mange fler idag etter jobb og skole.. Og blir her fra fredag til søndag. Det er jo Fredagen og Lørdagen som blir de beste Lenke til kommentar
SaReX Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Hadde the eXperience vært stappfull, hadde jeg dratt dit Men det virker litt tomt og rett og slett litt kjedelig.. Kan godt hende jeg tar feil, men TG appelerer mer til meg. Lenke til kommentar
Darth Reidar Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Jeg skal prøve besvare noe av det som kommer opp, særlig det endless skriver. Jeg antar du er en svært god venn av "MPX sjefen" siden du kan uttale deg så fritt? Jeg er rimelig sikker på at du ikke vet årsaken til at f.eks MPX ikke med som sponsor i år, men flere av de som var med i fjor, er med i år også. Vi har aldri sagt at dette skal være et rent gamingrelatert party. Vi skal ha fokus på det ja, og jeg synes selv at premiesummene vi klarer samle sammen er bra. Jeg antar at de er det i hvertfall, siden det kommer lag fra andre land hit. Dette med underholdningen fra scenen kan diskuteres i det vide og det brede. Der tror jeg vi aldri blir enige om hva som er best. Det samme gjelder høytalere/stereoanlegg vs headset. Det vil aldri blir noe enstemmig svar der heller. Mange sier at de savner lyden, andre sier de liker at det ikke er så mye høy lyd, annet enn når det er ting fra scenen. Vi gjør feil som alle andre, men har rettet opp i de store som var i fjor. Lenke til kommentar
elfkin Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 (endret) Endless, hva er egentlig poenget med denne tråden? Spre dårlig stemning? Nå kan jeg ikke snakke på vegne av alle andre crew, men for vår del har vi hatt noen små oppstartsproblemer som alle skal ha vært rettet opp i nå. Hvilket firma var det du var her med i fjor? Endret 5. oktober 2007 av elfkin Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Syntes det er kos her jeg Perfekt. Kunne vært flere folk selvfølgelig, men ellers perfekt! Spre budskapet om hvor hyggelig det er her, så kanskje det kommer flere folk neste år eller i morra da vettu? Lenke til kommentar
jadaaaaa Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 er det flere som førler at dem har fått for lite ut av The eXperience slik det er pr dags dato? Hadde egentlig ikke noe negativt å si...Men nå har jeg... Har ikke fått for lite, men har ikke fått nok(så mye jeg forventer) Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Mye kreativ kritikk her nå Dere som sier det er så dårlig at dere drar hjem i dag, vell.... det er vel i dag det virkelig starter her Musikken som var i går var dog litt bråkete, men det var friskt. Scene, lys og lyd har jo vært kjempe bra under konserten, og bandene har faktisk holdt ganske høy kvalitet, selv om folk har mange meninger om musikksmak. Det har vært litt kritikk om få deltakere her. Vell, hvis alle tenker sånn så kommer det jo ikke noen. Jeg ser ingen grunn til ikke å dra hit. Bare sceneshowene og standsene er jo vert biletten. Det er over 10 firmaer som har stands her, med diverse konkuranser, kjendiser og utstilling av produkter. Selv har jeg gått rundt der i hele går kveld, og det var masse spennende der. Det er noen tomme rader her nå, det skal sies. Men det betyr ikke at det er lite trøkk her. Kombinasjonen av lan og scene og stands gjør at det er veldig mye å finne på hele tiden. Og alle disse ryktene som har kommet om sponsorer som ikke er fornøyde med opplegget.... vell, det er nok bare rykter Har selv hatt kontakt med flere av dem, og det virker som om de trives og får hjelp. Klart, litt surr har det blitt, men det har gått overraskende bra faktisk. Så dere som ikke har vært her selv, ikke hør på disse som bare syter. De har sikkert akkuratt gått ut av compoen og er sure på alt og alle Lenke til kommentar
diskudck Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Jeg har nå hatt det funneh til nå : ) Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Jeg var en tur rundt og intervjuet folk for eTV nå, og det som var av negativ kritikk var "for få folk", og det kan jeg være enig i. Messeområdet er helt herlig, jeg kunne hengt der hele dagen hvis jeg hadde hatt muligheten. The eXperience ønsker å tilby noe mer enn bare gaming 24/7, og vil nå flere enn bare TG-folk, og det har de klart. Det er rett og slett bare synd at det ikke er flere her, for det er bare det som mangler. Vel, sceneshowene på torsdag kunne hatt lavere lyd. ^^ Lenke til kommentar
alkaliner Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 det er kansje ikke så mange folk her, men jeg syntes alt annent er kjempe bra.... Bare og spre det videre til andre så kommer det sikkert flere til neste år Lenke til kommentar
nisse777 Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 vil også si meg skuffet. umulig å game her når man ikke kan slippe unna musikken fra scenen. Var til og med høy musikk på når jeg spilte compo. compo-admins tok også noen veldig rare beslutninger, ble diska fordi vi spilte med en som vi hadde meldt på , de vi vant over gikk videre selv om 2 av de brukte fps modeller. kommer nok ikke igjen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg