Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Drivere til HK

Anbefalte innlegg

Hallo!

Jeg har et problem med drivere jeg mangler. Jeg bruker siden www.driveragent.com for å sjekke hvilke drivere jeg mangler og da popper det opp:

NVIDIA nForce PCI System Management

NVIDIA Network Bus Enumerator

NVIDIA nForce 590/570/550 Serial ATA Controller

Har driver cd`en som fulgte med Hovedkort men er ingen drivere der som matcher dette. Har et (MSI K9N SLI PLATINUM, nForce 570 SLI, ATX, socket-AM2, DDr2, 2xPCI-Ex 16.(AMD)

Jeg har forsøkt å finne driverne men jeg vet ikke hva jeg skal se etter så hjelper lite. Hadde vert kjempe fint om noen kunne hjulpet meg med å finne disse driverne og linket hit. Tusen takk :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vil stort sett anbefale at du installerer den driverpakken som er merket "NVIDIA nForce 550/570/570/590 SLI System Drivers", mer skal du ikke behøve. Bare sjekk enhetsbehandling etterpå og se om du har noen ukjente enheter listet. Hvis ikke, er det ingen grunn til å gjøre noe med driverne om du ikke har problemer med maskinen.

Å installere nye drivere på en maskin som allerede virker gjør sjelden noe mer enn å øke sjansen for å skape problemer som ikke var der før...

Du kan forøvrig prøve driverne rett fra Nvidia om du vil eller har problemer med produsentens drivere. Gjør samme nytten, men er et par små revisjoner eldre enn de fra MSI:

http://www.nvidia.co.uk/object/nforce_nf5_win2k_9.16_uk.html

Lenke til kommentar

I og med at du har et nvidia basert chipset, så finner du driverene du trenger på www.nvidia.com

Du kan også bruke driverene ret for produsenten, men så lene det er et nvidia chipst, så bør nvidias genriske drivere gjøre jobben helt fint.

-Stigma

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...