superseeking Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 (endret) En kompis av meg har akkurat fått seg ny pc med vista 32bit, og har problemer med å snakke på vt. dette er problemet hans: Akkurat fått meg ny pc..med vista 32 bit. Masse inputd baki men ingen som er merket med mikrofon merket..så jeg vet ikke hvor jeg skal putte den inn, den funker ikke på vt, har prøvd alle de forskjellige hullene og valgt de forkjellige output devicene og inputdevice for alle hullene...så jeg vet ikke hvorfor ikke micen funker..funket tidligere idag på annen pc. dette er litt kipt siden vi sitter på lan, The experience, og det er ganske vanskelig å høre pga masse musikk i bakgrunnen. noen som kan hjelpe han? Endret 4. oktober 2007 av loevl Lenke til kommentar
lupah Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Har han lasta ned de siste driverne til lydkort/hovedkort? Jeg måtte det, og da funka alt perfekt. Lenke til kommentar
superseeking Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2007 fiksa det nå, fikk hjelp av en på lanet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå