Venerable Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Tarantino har vel strengt tatt ikke så veldig mye med Hostel å gjøre?Bortsett fra at navnet hans er blåst opp større enn filmtittelen på coveret Tarantino og Roth skapte storyen sammen. Ikke hele manuset, men bare selve ideen. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Greit Ser at Tarantino er oppført som executive producer. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2007 Når vi er inne på seriemordere, så skal det visstnok komme en film om/basert på Albert Fish om ikke lenge. Kanskje den mest skremmende personen jeg noen gang har hørt om. 9643512[/snapback] Jaha, hva har han gjort? Lenke til kommentar
Döden Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 (endret) Drept minst fem mennesker og misbrukte visstnok et hundretalls barn. Vet ikke helt om jeg har lyst til å se den filmen, gitt. Endret 6. oktober 2007 av Synthem Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Når vi er inne på seriemordere, så skal det visstnok komme en film om/basert på Albert Fish om ikke lenge. Kanskje den mest skremmende personen jeg noen gang har hørt om. 9643512[/snapback] Jeg tror John Wayne Gacy Jr. er den mest skremmende perosonen jeg har hørt om. Voldtok og drepte 33 gutter, og gjemte 29 av likene i kjelleren sin. Jobba som barneklovn i bursdagsselskaper, tror jeg. Biografien/skrekkfilmen Gacy er elendig... Synd i grunn! Den kunne blitt ganske "bra"! Lenke til kommentar
athorb Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Når vi er inne på seriemordere, så skal det visstnok komme en film om/basert på Albert Fish om ikke lenge. Kanskje den mest skremmende personen jeg noen gang har hørt om. 9643512[/snapback] Jaha, hva har han gjort? 9644001[/snapback] Han var en sadist, religiøs fanatiker og kannibal. Men samtidig virket han ikke ond. Han var visstnok en veldig god far og sånn (selv om han fikk barna sine til å utføre noen relativt sjuke sadistritualer på ham, så hva slags 'god far' han var er jeg ikke helt sikker på, men de sier så), han virket bare klin sprø (selvfølgelig) og fullstendig følelseskald. Jeg kom over en biografi om ham, og syntes den var ganske interessant, men et stykke ut i den måtte jeg bare gi meg. På den ene siden fikk jeg nesten litt sympati for ham, men på en annen side spiste han barn og slaktet dem i noenslags seksuelle ritualer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå