sushifisheeh Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Hei jeg trenger hjelp med å fikse PC-en. Den fryser, tastaturet, musen og skjermen, det eneste som funker er å slå av PC-en ved hjelp av på knappen. Jeg har prøvd å koble ut cd-rommen, og ta ut en ram brikke, men ingen av delene funker:( . Noen som kan hjelpe meg ? Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Hvis ingen av delene fungerer er det jo ikke så rart Go safe mode ! Lenke til kommentar
sushifisheeh Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2007 Hva mener du? Den går fint i 1min til 1 dag også plutselig fryser den! Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Du skrev Jeg har prøvd å koble ut cd-rommen, og ta ut en ram brikke, men ingen av delene funker:( hehe Vel vel....et driver problem kanskje, oppdater alle drivere. Kommer du ikek inn i windows og den fryser før du får gjort noe så start opp i safemode. Lenke til kommentar
sushifisheeh Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2007 jaok, men hva er safe modus? jeg er litt noob paa pc. Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 (endret) Safe modus er en måte å starte widows på. Feks. når widows kræsjer så får du vanligvis ett valg om å starte i safemode/sikker modus. Windows vil da starte på en måte der ikke alle drivere og tillegsprogrammer som er i oppstart, blir startet. På denne måten får du en mulighet til å legge inn nye drivere og redigere oppstarts programmer for å bli kvitt problemet. Edit : http://www.digi.no/php/art.php?id=115621 Endret 5. oktober 2007 av Cri Lenke til kommentar
sushifisheeh Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2007 ok, tror ikke jeg trenger det. jeg får starta den helt fint, men det hender som sagt at den fryser, men tror du det kan ha noe med et nyinstalert grafikkort at det er instalert feil eller no ? Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 mhm... som sagt oppdater alle drivere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå