Green_Monster Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Hei ! Jeg har nettop installert Vista 64bit også har jeg lisens til Norman Virus Control gjennom jobben. Problemet er at når NVC er installert får jeg heletiden advarsel fra Vista om at virusprogrammet kjører ikke. Klikker på valget at jeg stoler på programmet og at det skal skru seg på, men det skjer altså ikke. NVC kom bare i 32 bit forresten, men har det noe å si og er det noen måte å fikse dette på? (Jeg tror det er sanntid (sandbox) som ikke vil gå i Vista64 og derfor meldingen kommer) Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2007 *bumper* Lenke til kommentar
norbat Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Norman er nok bare kompatibelt med '32bits vista', dessverre. http://www.norman.com/Download/Full_versions/nvc/ Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2007 Fikk skrudd av varslene. Det er sanntidssøk som ikke fungerer fant jeg ut. Så fort jeg skrudde av den så sluttet advarslene å komme i alle fall Lenke til kommentar
EvileyeS Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Når du har slått av Sanntidssøket har du ingen reell beskyttelse. Du bør derfor installere et annet antivirusprogram. Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2007 Men søk gjennom harddisk funker jo når jeg setter den i oppgave. Hvilket antivirus prog anbefales til vista 64? ... synes norman var greit siden det ikke ga meg så mange spørsmål og museklikk som fkes norton. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå